Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Community College en Studiefinanciering uit NL

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Juliette
Amerika-ontdekker

Community College en Studiefinanciering uit NL

Bericht door Juliette »

Ik heb mij ingeschreven op een Community College waar ik over een maand de transfer study: Pre-Allied Health ga volgen om vervolgens in te stromen op een Universiteit voor een Nutrition degree. Ik heb mijn studiefinciering al aangevraagd maar het is ''in onderzoek'' en de 1 van de voorwaarden om in aanmerking to komen voor stufi is : dat het programma voornamelijk beroepsgericht is. Nu ben ik een beetje bang dat het niet beroepsgericht genoeg is.

Dus mijn vraag is : heeft er iemand ervaring met het studeren aan een Community college en het ontvangen van studiefinanciering uit NL? Zoja, welke studie heb je gevolgd?
UStudy
Amerikafan
Contacteer:

Re: Community College en Studiefinanciering uit NL

Bericht door UStudy »

Wij hebben diverse studenten naar Community Colleges begeleid die daarmee in aanmerking kwamen voor stufi van DUO, o.a. business administration, criminology. Pre-allied health lijkt mij als studierichting voldoende beroepsgericht dus geen problemen te veroorzaken. Ik neem aan dat het CC waar je naartoe gaat ook is geaccrediteerd.
Juliette
Amerika-ontdekker

Re: Community College en Studiefinanciering uit NL

Bericht door Juliette »

UStudy schreef:Wij hebben diverse studenten naar Community Colleges begeleid die daarmee in aanmerking kwamen voor stufi van DUO, o.a. business administration, criminology. Pre-allied health lijkt mij als studierichting voldoende beroepsgericht dus geen problemen te veroorzaken. Ik neem aan dat het CC waar je naartoe gaat ook is geaccrediteerd.
Bedankt voor je antwoord, dat is een hele geruststelling :) de CC (Bucks County Community College) is inderdaad geaccrediteerd.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer