Nweb... sorry voor de late reactie, maar we waren druk... met het invullen van de papieren
In principe liggen ze hier nu klaar voor verzending (nog twee geboorte plaatsen checken).
Wat ik zo in de andere draadjes heb gelezen heb je ongeveer 2 maanden tussen je volgende bericht en de afspraak...dus wanneer we bericht krijgen is denk ik koffiedik kijken. Misschien dat als iedereen zijn ongeveer casenummer opgeeft en wanneer de papieren zijn teruggestuurd dat we daar een regelmaat in kunnen vinden??
Heb eigenlijk geen idee of het per email of per post gaat... (we hebben wel gezocht maar nog niet gevonden...wellicht weet een van onze voorgangers het wel!)
Handige tips die ik tot nu toe heb opgevangen:
*Een American Express creditcard....als je die een jaar hebt kun je 'm omzetten naar een Amerikaanse EN je bouwt vast creditscore op
*Papierwerk pas gaan regelen als je je afspraak hebt, want papieren mogen niet ouder zijn dan een half jaar... (ben al wel alles aan het uitzoeken en navragen hoe lang het duurt...om zo min mogelijk verrassingen te hebben..)
Ik had eigenlijk wel verwacht dat onze twee jongsten in de stress zouden schieten, maar da's nog niet gebeurd. Ze luisteren nu zelfs als we Engels tegen hen spreken... waar ze anders alleen maar Paaahap of maaahhammm zeiden.... dat leren we op school wel...
En om de gedachten af te leiden zijn we de gang maar aan het schilderen

... ach mocht er een kink in de kabel komen dan is ie netjes... en anders is het een zinnige actie om het huis te verkopen. Ben ook als een heleboel spullen aan het wegdoen; een huishouding met vier kinderen verzamelt heeeeel veel in de loop der jaren (te veel!!).
Hoe gaat ie bij jullie??