Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Snel verhuizen naar Amerika

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
tamaraashido
Amerika-newbie

Snel verhuizen naar Amerika

Bericht door tamaraashido »

Hallo!

Ik heb een tijd geleden iemand ontmoet via internet, hij leeft in Houston TX.
Ik ga er binnekort ook weer heen maar aangezien het telkens 1000 euro kost en 10 u vliegen heb ik besloten te verhuizen naar Amerika.
Ik dacht dat dit niet zo'n probleem zou zijn maar nu lees ik dat het best moeilijk schijnt te zijn.
Ik wil het liefst binnen nu en een jaar verhuizen, ik lees over loterijen e.d.? dat is best vreemd dat je op die manier daar kan wonen.
Ik wil daar werken en dan met hem samenwonen, ook hij heeft werk.
Wat moet ik precies doen om daar te wonen, ik wil dit erg graag is dit mogelijk en hoeveel kan dit gaan kosten.

Dus mijn vraag, wat moet ik doen om zo snel mogelijk te verhuizen en wat zijn de voorwaarde waar ik aan moet voldoen.

Ik ben trouwens 21 jaar dat is misschien wel handig om te weten :)
Bedankt alvast,

Tamara
Voynich
Amerikafan

Re: SNEL VERHUIZEN AMERIKA

Bericht door Voynich »

Je zou eerst eens een paar threads in dit forum kunnen doorlezen. Alleen op de eerste pagina staan al minstens 3 die relevant zijn. Maar om een lang verhaal kort te maken: trouwen is de enige optie om je binnen afzienbare tijd in de US te krijgen.
Shar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: SNEL VERHUIZEN AMERIKA

Bericht door Shar »

Als je mee wil doen aan de Green Card Lottery, wees je er wel bewust van dat er maar één officiële loterij bestaat waar je je gratis voor kan aanmelden. De rest is allemaal oplichterij.
Fired up! Ready to go!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Snel verhuizen naar Amerika

Bericht door PSVwally »

En dan nog moet je snel als heel relatief zien....Een hele grote kans dat je het hele immigratieproces door moet lopen en dat neemt veel tijd in beslag.
Juliette
Amerika-ontdekker

Re: Snel verhuizen naar Amerika

Bericht door Juliette »

Ik ben zelf ook 21 en mijn k1 visum (trouwvisum) is afgelopen dinsdag goedgekeurd. In mei 2012 hebben we alle papieren opgestuurd en nu krijg ik waarschijnlijk morgen mijn paspoort + visum teruggestuurd.

Als je binnen een jaar wil emigreren is trouwen de enige realistische optie, of je moet willen studeren daar en daar veel geld aan uit willen geven.
Wat ik tot nu toe heb uitgegeven aan mijn k1 visum

Kosten van de i-129f waren 340$ (de formulieren die je als eerste opstuurt zijn dat).

Dan heb ik zelf 2x pasfotos moeten maken (bij de originele aanvraag, en paar weken geleden nog recentere voor het interview) denk aan zo'n 30 euro

Kosten voor het medisch examen wat ik volgende week heb zijn: 145 euro aan de dokter + 30-40 euro per vaccinatie die ik eventueel nog nodig zou hebben (Waarschijnlijk 1 of 2?). En dan nog 50 euro aan een andere dokter voor longfoto

Kosten voor het interview zelf: 192 euro + een aangetekende postzegel meenemen van 8 euro zodat ze je paspoort kunnen terugsturen.

Nadat ik in Amerika ben en getrouwd nog 985$ om een daadwerkelijke greencard aan te vragen, en de kosten voor een marriage license en de daadwerkelijke bruiloft zelf, de kosten daarvan weet ik nog niet precies, zal wel niet meer dan 200$ zijn waarschijnlijk. Verder weet ik het nog niet precies, er komen altijd nog kleine dingetjes bij, zoals straks een nieuw rijbewijs aanvragen daar etc.
http://www.visajourney.com is een goede website voor als je je visum gaat aanvragen of meer informatie wil.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer