Ik wil in een Film Spelen, Sylwia acteert elke dag en in february komt onze nieuwe Youtube Filmpje uit. het heet: " fl "
IDK maar we vonden het grappig om te doen

Njit schreef:Altijd weer die vervelende details...
lllammert schreef:Nee, Mijn BFF Sylwia is wel 14
in february wordt ze 15
ik ben zelf 12 7th November wordt ik 13
Wees nou maar eerlijk...Bennogr schreef:Ach beroemdheid is ook niet alles: ben 15 jaar correspondent in Amerika voor de Belgische radio geweest, jaren geleden. Maar niemand die me ooit op straat herkend heeft of ooit om m'n handtekening gevraagd heeft!
DejaVu schreef:Wees nou maar eerlijk...Bennogr schreef:Ach beroemdheid is ook niet alles: ben 15 jaar correspondent in Amerika voor de Belgische radio geweest, jaren geleden. Maar niemand die me ooit op straat herkend heeft of ooit om m'n handtekening gevraagd heeft!
Mensen in NYC konden ons de afgelopen 10 jaar boeken als een komisch duo...jij in je clownspak en ik in mijn acrobatenpak.
kastelke schreef:Mag ik je even op een detail wijzen:
je GAAT niet naar de US om beroemd te worden,
je kan pas naar de US gaan als je al beroemd BENT.
Dit is het visum waarmee je tijdelijk in de US mag verblijven om bv. te acteren. Zo weet je wat je allemaal eerst elders (in Nederland, in Europa) moet doen, om uiteindelijk heel misschien een kans te maken in de US:
http://www.uscis.gov/portal/site/uscis/ ... 2ca60aRCRD
DejaVu schreef:Ik ben wel beroemd in de USA maar ik werd er gek van dus ben ik naar NL gegaan.