Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Witte papiertje in paspoort

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Daviator
Amerika-newbie

Witte papiertje in paspoort

Bericht door Daviator »

Ik ben ongeveer een maand geleden terug gekomen uit de VS, nadat ik daar 9 maanden gestudeerd heb.
Ik heb echter nog steeds dat witte papiertje in mijn paspoort. Klopt het dat ik dat er gewoon uit kan hallen en niks mee hoef te doen omdat ik met een luchtvaartmaatschappij ben terug gekomen?
kendor
Amerikakenner

Re: Witte papiertje in paspoort

Bericht door kendor »

Weggooien :wink:
natasja
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door natasja »

als je in nederland verblijft zou ik het er uit halen als je amerika ben en het zit er in laten zitten ....
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

kendor schreef:Weggooien :wink:
Dit is niet het I-94W (Groene voor VWP), maar het I-94. Een heel ander formulier, aangezien TS een visum had. Ik zou het niet zomaar weggooien, maar even een mail sturen naar USCIS met de vraag wat je ermee moet. Je wil niet dat er geregistreerd staat dat je een overstay hebt op je visum, waarna je het land niet meer in mag.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Daviator
Amerika-newbie

Bericht door Daviator »

Dat zal ik doen bedankt alvast.
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

Ik heb het ooit aan de hand gehad met het groene papiertje.
Maar ook daar werd me aangeraden om het niet weg te gooien.

moest ik ook opsturen naar een adres in amerika met bewijs dat we toch op tijd het land uit zijn gegaan.
Nooit iets van gehoord (dat was ook gemeld dat je niets terug zou horen), maar toch het risico niet waard.

Amerika lijkt me niet een land waar je even makkelijk een misverstand snel oplost aan de grens.
jaja5
Amerikakenner

Bericht door jaja5 »

Nooit zomaar weggooien in ieder geval (maar dat is inmiddels wel duidelijk) :)

Ik weet het van mij zelf niet meer precies, mar kijk ook ebven hoe lang je visum nog geldig is, daar kan het ook mee te maken hebben.
Bij de volgende inreis zouden ze er anders over kunnen vallen dus ik zou inderdaad nu even navraag doen,

Gewoon alle gegevens erbij mailen (data's etc op visa) en dan dat je (neem ik aan) de laatste uitreis hebt gemaakt naar je home country.
Dan hoor je wel wat te doen.
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

omtrent het groene papiertje van mij heb ik toen een vraag gesteld op het forum en ik werd toen doorverwezen naar deze topic:
viewtopic.php?f=3&t=2803&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer