Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Geselecteerd en dan???

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Mike-USA
Amerika-newbie

Geselecteerd en dan???

Bericht door Mike-USA »

Hoi allemaal,

Ik heb met zonet dus voor de eerste keer aangemeld voor de DV-lottery.

Zoals ik gelezen heb krijg je dus geen bericht als je daadwerkelijk geselecteerd wordt.
Ze vermelden je status te checken tussen 1 mei 2011 en 30 juni 2012. Dit is gewoon meer als een jaar.

Hoe gaat het vanaf hier in zijn werking? Wordt er bij de statuscheck ook vermeld als je niet geselecteerd bent?
Wat moet er gebeuren als je wel geselecteerd bent?

Ik ben gewoon heel nieuwsgierig !!
Kan iemand in het kort beschrijven hoe dit allemaal gaat?

ALvast bedankt.
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Geselecteerd en dan???

Bericht door suebrons »

Als je geselcteerd bent, krijg je een brief met alle instructies voor hoe het nu verder gaat. Word je niet geselecteerd dan hoor je niets.

Volgens mijn als je in Augustus 2011 niks gehoord hebt, kan je er vanuit gaan dat je er niet bijzit.

Succes in elk geval.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
SemJes
Amerika-expert

Re: Geselecteerd en dan???

Bericht door SemJes »

Ik geloof dat het dit jaar voor het eerst zonder notificatie brieven gaat. Je kunt vanaf 1 mei 2011 inloggen met je confirmation number en kunt dan meteen zien of je geselecteerd bent. Ik neem aan dat als je geselecteerd bent je verdere info kunt lezen over hoe het nu verder gaat. De procedures van voorgaande jaren kun je op dit forum wel terugvinden (bijv. het topic van Ziva, die de lottery van 2011 heeft gewonnen).
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer