WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :dance:
21 September, eindelijk!
Richard
P.S. hoe lang duurt het eigenlijk hierna, dat je de greencard krijgt?
Ik ga zelf nog even spitten in dit forum, maar ben aan de luie kant vandaag
Goed nieuws Richard. 5 jaar?! inmiddels al. Holy Mack wat een bureaucratie zeg!!rperre schreef:Eindelijk na een dik jaar wachten, heb ik dan vandaag eindelijk bericht gekregen om op interview te komen bij de immigratie dienst!
WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :dance:
25 September, eindelijk!![]()
![]()
![]()
Richard
P.S. hoe lang duurt het eigenlijk hierna, dat je de greencard krijgt?
Ik ga zelf nog even spitten in dit forum, maar ben aan de luie kant vandaag
De maatstaf is hoelang je getrouwd was op het moment van indienen. Dat zal voor jou ook goed uitpakken, denk ik.rperre schreef:en Jan bedankt voor die update, ik ben ondertussen al 5 jaar getrouwd dus hopenlijk geven ze mij ook die 10 jaar en sturen ze me een kaart, 2-3 weken is geen slechte tijd! Kan ik eindelijk "normaal" levenin de VS.
Wie???rene.jager schreef:... Holy Mack ...
marcuscj schreef:congratulations Richard.
Is this the end of a long vacation???
Spijtig dat je niet in onze regio zit (NJ), anders had je ons ook al wat verder kunnen helpen...rperre schreef:Als mijn onroerend goed (real estate) een beetje loopt, dan hoeft het allemaal niet meer! En ik ben al goed onderweg!
Nou moet je me toch wat uitleggen... (waarschijnlijk heb ik iets gemist of zo) Je lokatie is Antwerpen België, maar je schrijft (NJ). Voor het gemak lees ik dat maar als New Jersey.kastelke schreef: Spijtig dat je niet in onze regio zit (NJ), anders had je ons ook al wat verder kunnen helpen...
In ieder geval hee veel succes met je interview!