RiverCola schreef:Dat had ik ook inderdaad.....Ik werk alleen vaak met photoshop dus qua afmetingen ben ik zeker dat het in orde was. Ik weet alleen niet zeker of de schaduwen te aanwezig waren of niet. Stiekum ga ik er vanuit dat er met de foto's niets mis geweest kan zijn, maar je blijft erover twijfelen he!
Hey Marcel....hoe zit het nu met je Schotland-onderneming? Ben je er al? Ga je nog? Of niet meer? Ben zo nieuwsgierig

Het formaat was bij mij ook prima, maar inderdaad die schaduwen waar ik enorm over getwijfeld heb!
Schotland is niet door gegaan..
Ik heb 2 gesprekken gehad bij Manpower hier in Amsterdam die het allemaal "regelt", ik heb aantal tests gedaan en hoop formulieren ingevuld, en dat was allemaal prima in orde! Ik had op een dinsdag een laatste gesprek en zou daarna door IBM zelf vanuit schotland gebeld worden die zelfde week over hoe en wat ivm mijn vertrek! Maar die week heb ik niks gehoord van IBM. De week daarop heb ik nog maar eens gebeld met Manpower, en gezegd dat ik nog niet gebeld was. Dus Manpower belde naar Schotland om te vragen hoe en wat, en IBM vertelde Manpower dat de persoon die er over ging te druk was en nog geen tijd had maar mij uiterlijk woensdag zou bellen! Maar ik hoorde weer niks totdat ik eind van de week weer naar Manpower gebeld heb! Uitgelegd dat ik nog steeds niks gehoord heb , en als ik die 3 augustus zou vertrekken ( dit was 2 weken voor 3 augustus ) het wel snel moest weten om mijn appartement op te kunnen geven en mijn spullen ergens kan opslaan en de rest regelen, nou dat begreep die vrouw van Manpower wel, maar zij konden IBM in schotland zelf ook niet bereiken en kon me dus niet verder helpen.
Toen ik dat hoorde ( dat ze IBM zelf niet konden bereiken ) verloor ik mijn vertrouwen er een beetje in! Wat nou als ik in Schotland ben en een probleem heb en ik kan ze niet bereiken. Dan zit je daar wel. Die week hoorde ik nog steeds niks van IBM, ik had ondertussen nog andere sollicitaties lopen en bij Telfort wouden ze me heel graag hebben. Toen belde ik die donderdag ( ruim 2,5 week later ) eerst naar Telfort om te zeggen dat ik bij hun kom werken, en daarna naar manpower om ze te vertellen dat ik niet meer wil en ook uitgelegd hoe en wat. Konden ze wel begrijpen. Ze zouden het in ieder geval aan schotland doorgeven dat ik niet meer gebeld hoefde te worden.
En het erge is ( en ben achteraf blij dat ik niet gegaan ben ) , halverwege augustus kreeg ik inneens telefoon vanuit Schotland, ze hadden niks van Manpower gehoord en waren nog steeds in de veronderstelling dat ik naar Schotland zou komen! Heb die mevrouw maar uitgelegd hoe en wat, en ze was helemaal verbaasd dat ik niet meer wou. Ja sorry, maar als de communicatie tussen Manpower en IBM zo slecht is , mij van alles beloven voor als ik daar ben, maar hun afspraken nu al niet nakomen, heb ik er geen zin meer in!
En nu werk ik dus al inmiddels anderhalve maand voor Telfort, en dat bevalt echt supergoed

.