Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
orlando ...of toch Miami
-
familie florida
- Amerika-ontdekker
orlando ...of toch Miami
Hallo allemaal,
Ik volg al een tijdje het forum. Wij een familie die ook graag de stap naar amerika willen maken. Wij willen graag via een l1 ( en mocht dat niet lukken een e2) naar florida emigreren. Nu zoeken wij al een aantal maanden naar een bedrijf in Miami helaas zonder succes. De hoofdreden is de grote hoeveelheden cash die er in de bedrijven zit wij willen alleen betalen voor omzet die de huidige eigenaar kan aantonen en niet het cash deel waarvan hij zegt dat het er is.
Wij zijn een aantal malen in de miami omgeving geweest en hebben zeer leuke woonplekken gevonden. Wij hebben een goede ( en serieuze ) businessbroker in Miami dus daar ligt het niet aan.
Omdat we onze kansen op succes iets willen vergroten willen we nu ook in de Orlando omgeving gaan kijken, zijn er mensen op dit forum die in deze omgeving wonen en die iets meer kunnen vertellen over het wonen en werken in Orlando?
Ik heb inmiddels een broker in Orlando en de bedrijven die we nu bekijken zijn een stuk beter gedocumenteerd dan in Miami dus dat is een goed teken. Is er iemand op dit forum die in Orlando een bedrijf heeft gekocht?
Als ik naar woningen kijk dan zijn die een stukje minder mooi dan in de Miami omgeving( ik gezocht in Orlando) is er wellicht een wijk naast orlando met mooie woningen we willen graag op een park wonen in een huis met min 5 slaapkamers?
Als er iemand is die in Miami een drijf heeft gekocht dan hoor ik daar natuurlijk ook graag meer over.
Alvast bedankt
laurens
Ik volg al een tijdje het forum. Wij een familie die ook graag de stap naar amerika willen maken. Wij willen graag via een l1 ( en mocht dat niet lukken een e2) naar florida emigreren. Nu zoeken wij al een aantal maanden naar een bedrijf in Miami helaas zonder succes. De hoofdreden is de grote hoeveelheden cash die er in de bedrijven zit wij willen alleen betalen voor omzet die de huidige eigenaar kan aantonen en niet het cash deel waarvan hij zegt dat het er is.
Wij zijn een aantal malen in de miami omgeving geweest en hebben zeer leuke woonplekken gevonden. Wij hebben een goede ( en serieuze ) businessbroker in Miami dus daar ligt het niet aan.
Omdat we onze kansen op succes iets willen vergroten willen we nu ook in de Orlando omgeving gaan kijken, zijn er mensen op dit forum die in deze omgeving wonen en die iets meer kunnen vertellen over het wonen en werken in Orlando?
Ik heb inmiddels een broker in Orlando en de bedrijven die we nu bekijken zijn een stuk beter gedocumenteerd dan in Miami dus dat is een goed teken. Is er iemand op dit forum die in Orlando een bedrijf heeft gekocht?
Als ik naar woningen kijk dan zijn die een stukje minder mooi dan in de Miami omgeving( ik gezocht in Orlando) is er wellicht een wijk naast orlando met mooie woningen we willen graag op een park wonen in een huis met min 5 slaapkamers?
Als er iemand is die in Miami een drijf heeft gekocht dan hoor ik daar natuurlijk ook graag meer over.
Alvast bedankt
laurens
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: orlando ...of toch Miami
Orlando en omgeving loopt letterlijk over van de villawijken.familie florida schreef:Als ik naar woningen kijk dan zijn die een stukje minder mooi dan in de Miami omgeving( ik gezocht in Orlando) is er wellicht een wijk naast orlando met mooie woningen we willen graag op een park wonen in een huis met min 5 slaapkamers?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Kijk eens in de regio Kissimmee, Clermont, Davenport.
Daar zal je wel vinden wat je zoekt...
Daar zal je wel vinden wat je zoekt...
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Forumlid Sue woont in Orlando en werkt in de real estate business. Wellicht kun je contact met haar opnemen. Dit is haar weblog: http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com/
Ga ook eens de "Space Coast" (Brevard County) bekijken, ook hier mooie huizen, vooral aan de A1A, Merrit Island en Vierra. De prijzen zijn flink gedaald. Het is ca.50 minuten rijden van Orlando.
Forumlid PBBI is een business broker in deze regio en de rest van Florida. Hij kan je misschien van informatie en een aanbod van bedrijven voorzien
Forumlid PBBI is een business broker in deze regio en de rest van Florida. Hij kan je misschien van informatie en een aanbod van bedrijven voorzien
-
familie florida
- Amerika-ontdekker
bedankt voor de reactie´s ik ga zeker kijken of ik er iets leuks kan vinden.
Ik heb op realtor.com gekeken en dan op Orlando het zijn mooie huizen maar ik vind het minder overkomen dan miami ik heb een link toegevoegd van een huis dat we in Miami bezocht hebben. Dit is wat we ongeveer zoeken mooi golf park drie zwembaden fitness 2 restaurants op het park speeltuin voor de kinderen en een pasar tennisbanen helemaal het einden.
Ik heb een goede bedrijfsmakelaar in miami en in orlando. Ik heb indertijd ook naar pbbi gekeken en daar waren de reactie´s wisselend. Ik heb ook contact met ze gehad en zij vroegen betalingen vooraf. Wij hebben al vaker bedrijven gekocht en verkocht en dit is zeer ongebruikelijk vandaar ( ik weet dat een aantal forum leden goede ervaringen met ze hebben)
Maar ik blijf het een lastig traject vinden om een keuze voor een goed bedrijf te maken het gaat toch om je hele hebben en houden
groeten laurens
http://dupreeteam.com/search_parkland_golf
Ik heb op realtor.com gekeken en dan op Orlando het zijn mooie huizen maar ik vind het minder overkomen dan miami ik heb een link toegevoegd van een huis dat we in Miami bezocht hebben. Dit is wat we ongeveer zoeken mooi golf park drie zwembaden fitness 2 restaurants op het park speeltuin voor de kinderen en een pasar tennisbanen helemaal het einden.
Ik heb een goede bedrijfsmakelaar in miami en in orlando. Ik heb indertijd ook naar pbbi gekeken en daar waren de reactie´s wisselend. Ik heb ook contact met ze gehad en zij vroegen betalingen vooraf. Wij hebben al vaker bedrijven gekocht en verkocht en dit is zeer ongebruikelijk vandaar ( ik weet dat een aantal forum leden goede ervaringen met ze hebben)
Maar ik blijf het een lastig traject vinden om een keuze voor een goed bedrijf te maken het gaat toch om je hele hebben en houden
groeten laurens
http://dupreeteam.com/search_parkland_golf
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
In Reunion heb je ook mooie huizen en vlakbij de golfbaan!
Toen we begonnen vroegen we ook geen betaling vooraf, maar als je merkt dat 95% van de mensen die je aan het werk zetten uiteindelijk toch niet gaan moet je iets doen. En dat was een betaling vooraf zodat er nagedacht wordt over de plannen om te gaan emigreren. Als je alleen al hier op het forum zoekt op E2 en L1 visa en je kijkt dan wie deze plannen ook werkelijk heeft verwezenlijkt, dan kom je missschien wel op minder dan 5%.Ik heb een goede bedrijfsmakelaar in miami en in orlando. Ik heb indertijd ook naar pbbi gekeken en daar waren de reactie´s wisselend. Ik heb ook contact met ze gehad en zij vroegen betalingen vooraf. Wij hebben al vaker bedrijven gekocht en verkocht en dit is zeer ongebruikelijk vandaar ( ik weet dat een aantal forum leden goede ervaringen met ze hebben)
Scheidingen (3 in een jaar), familie niet kunnen missen, angst voor het toch onbekende, geen geld ( aanvragen van personen met $7500), noem het en we hebben er wel ervaring mee.
Als je op een L1 ga dan kun je zelf ook iets opbouwen, huur een pand en begin een bedrijf. Wij komen dat natuurlijk ook regelmatig tegen, inkomsten die niet op de belasting aangiften staan, maar daar is wel een oplossing voor. Overleg dat even met de makelaar.Wij willen graag via een l1 ( en mocht dat niet lukken een e2) naar florida emigreren. Nu zoeken wij al een aantal maanden naar een bedrijf in Miami helaas zonder succes. De hoofdreden is de grote hoeveelheden cash die er in de bedrijven zit wij willen alleen betalen voor omzet die de huidige eigenaar kan aantonen en niet het cash deel waarvan hij zegt dat het er is.
We hebben een paar klanten die een bedrijf hebben gekocht in Orlando, maar die zitten niet op een forum dus kunnen je niet van dienst zijn.
Nog een raad, stel het bedrijf als prioriteit en niet het huis.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het niet onlogisch dat je geld vraagt. Tenminste, dat je geld vraagt voor een adviesgesprek, en dat je dat bedrag in mindering brengt van het totale kostenplaatje wanneer de mensen besluiten met je in zee te gaan. Wordt door wel meer personen in de emigratiebusiness gedaan. Want inderdaad, je steekt uren en dagen de tijd in mensen die uiteindelijk toch maar op verkenning zijn, en al snel inzien dat het toch niet voor hun is weggelegd. Dit forum is er een schoon bewijs van. Nieuwe forumleden komen hier op verkenning, stellen hopen vragen, en dan hoor je achteraf nooit nog iets van ze. Dan besluit ik dat ze toch niet naar Amerika getrokken zijn. En hier op het forum zijn we allemaal vrijwilligers-van-dienst, we moeten er gelukkig ons dagelijks brood niet mee verdienen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
familie florida
- Amerika-ontdekker
Wij hebben in frankrijk een onroerend goed bedrijf als wij bij 1% van de mensen met wij contact hebben een huis verkopen dan is dat veel. Nogmaals iedereen moet zijn eigen afweging maken maar in makelaarsland is het ongebruikelijk om betalingen aan de koper te vragen ( een aankopend makelaar verdient min.3% van de transactieprijs). Dat je soms energie besteed aan mensen die uiteindelijk de stap niet zetten is erg vervelend maar hoort erbij ( daarbij zijn wij al eenmaal naar Frankrijk gegaan dus dat risico valt wel mee).PBBI schreef:Toen we begonnen vroegen we ook geen betaling vooraf, maar als je merkt dat 95% van de mensen die je aan het werk zetten uiteindelijk toch niet gaan moet je iets doen. En dat was een betaling vooraf zodat er nagedacht wordt over de plannen om te gaan emigreren. Als je alleen al hier op het forum zoekt op E2 en L1 visa en je kijkt dan wie deze plannen ook werkelijk heeft verwezenlijkt, dan kom je missschien wel op minder dan 5%.
Scheidingen (3 in een jaar), familie niet kunnen missen, angst voor het toch onbekende, geen geld ( aanvragen van personen met $7500), noem het en we hebben er wel ervaring mee.
Het spreekt vanzelf dat een bedrijf maar gaat. Toch willen wij wel graag op een mooie plek wonen.PBBI schreef:Nog een raad, stel het bedrijf als prioriteit en niet het huis.
In mijn geval ging het niet om een adviesgesprek ik had al een broker in Miami maar naar aanleiding van de berichten op dit forum heb ik contact gezocht met pbbi ik wist dus precies hoe en wat het ging om het gericht zoeken.kastelke schreef:Tenminste, dat je geld vraagt voor een adviesgesprek
Er is een groot verschil tussen een bedrijfsmakelaar en overige dienstverlenners in de emigratiebusiness nl. de 3% comissie ( die de koper uit eindelijk betaalt)kastelke schreef:Wordt door wel meer personen in de emigratiebusiness gedaan.
Het is niet mijn bedoeling om pbbi aan tevallen ( het was een reactie op Wiepster) want er zijn mensen met goede ervaringen op dit forum, die van mij was iets minder dat is alles.
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Dit is Parkland (Broward County) 5 minuten bij mij vandaan. Parkland is best mooi en vaak veel grond (voor South Florida begrippen) en grote huizen.familie florida schreef:ik heb een link toegevoegd van een huis dat we in Miami bezocht hebben. Dit is wat we ongeveer zoeken... http://dupreeteam.com/search_parkland_golf
Echter is dit geen Miami maar zeker 50/60 minuten ten noorden.
Denk aan je dagelijkse commute, dat is echt geen pretje (heavy traffic).
For example, ik hoef zelf slechts een klein stukje Coconut Creek --> i95 --> 2 exits en mijn kantoor gebouw is langs de i95 in Fort Lauderdale, maar zelfs dit kan me al 40 minuten kosten....
-
familie florida
- Amerika-ontdekker
klopt edje dit is vlak bij het bedrijf waar ik nu mee bezig ben. Ik vind het een erg mooi park. Wij vinden het een voordeel dat het iets verder van miami beach is het is daardoor een erg mooie woonlocatie. Wij hebben twee jonge kinderen.
Hoe bevalt jou het wonen in deze omgeving?
Hoe bevalt jou het wonen in deze omgeving?
Wij hebben hier met diverse makelaars gewerkt, zowel in Orlando als in Tampa en voor huizen en voor businesses, maar nog nooit heeft er een geld vooraf gevraagd. Ik snap dat het frustrerend kan zijn om voor niets werk te doen, maar iedereen vraagt op zijn minst een NDA in te vullen en dan kunnen ze je background checken. Ik snap dat dat moeilijker is als de mensen nog in Nederland wonen maar je zou dan een bewijs van funds kunnen vragen ipv. een bedrag vooraf.
Ook heb ik hier nog nooit gehoord dat iemand een E2 heeft gekregen als de papieren (tax returns) niet in orde waren of er niet waren omdat somiige bedrijven met 2 kassa werken....als je zeker van een E2 visa wil zijn, of meer kans om er een te krijgen dan zou ik zeker nooit af gaan op iemand die zegt dat er een andere manier is om het te krijgen. Tax returns en P &L statements zijn de papieren die je zeker nodig hebt.
Er is algemeen bekend dat in div. branches mensen werken die vooraf geld willen hebben en meestal is dat niet veel goeds, zeker niet als het niet gebruikelijk is in de branche waarin ze werken...
Er zijn in Orlando div. makelaars die met Nederlanders of Engelse werken of hebben gewerkt om E2 visa's te krijgen en momenteel is er erg veel te koop in Orlando aangezien er schijnbaar veel Engelse vertrekken, wat de preciese reden vertellen ze je natuurlijk nooit, maar het is wel opvallend hoeveel property management companies en hair salons te koop staan met de vermelding van E2 visa en met Engelse eigenaren.
Misschien is de reden de economische omstandigheden en de huizen waarde die is gedaald, maar dat kan ook juist een goed begin voor een nieuwe eigenaar zijn. Check bizzbysell.com en daar kun je div. bedrijven in Orlando vinden die te koop staan met makelaars die niets vooraf vragen.
Ook heb ik hier nog nooit gehoord dat iemand een E2 heeft gekregen als de papieren (tax returns) niet in orde waren of er niet waren omdat somiige bedrijven met 2 kassa werken....als je zeker van een E2 visa wil zijn, of meer kans om er een te krijgen dan zou ik zeker nooit af gaan op iemand die zegt dat er een andere manier is om het te krijgen. Tax returns en P &L statements zijn de papieren die je zeker nodig hebt.
Er is algemeen bekend dat in div. branches mensen werken die vooraf geld willen hebben en meestal is dat niet veel goeds, zeker niet als het niet gebruikelijk is in de branche waarin ze werken...
Er zijn in Orlando div. makelaars die met Nederlanders of Engelse werken of hebben gewerkt om E2 visa's te krijgen en momenteel is er erg veel te koop in Orlando aangezien er schijnbaar veel Engelse vertrekken, wat de preciese reden vertellen ze je natuurlijk nooit, maar het is wel opvallend hoeveel property management companies en hair salons te koop staan met de vermelding van E2 visa en met Engelse eigenaren.
Misschien is de reden de economische omstandigheden en de huizen waarde die is gedaald, maar dat kan ook juist een goed begin voor een nieuwe eigenaar zijn. Check bizzbysell.com en daar kun je div. bedrijven in Orlando vinden die te koop staan met makelaars die niets vooraf vragen.
Ik voel me ook niet aangevallen, het komt overal wel voor dat er geen klik is met iemand. Wat beteft een betaling vooraf, daar ga ik me ook niet voor verdedigen maar wil wel iets opmerken. Met een koper van een huis ben je geen 60 of meer uur bezig alvorens deze meedeelt toch maar in zijn oude huis te blijven wonen. Ik had er genoeg van toen een Franse klant waar we een uur of 80 in hadden zitten 2 dagen voor hij naar Florida zou vliegen om naar een bedrijf te kijken belde dat zijn vrouw de hele nacht had gehuild omdat ze niet naar Amerika wilde. Ze had dit nooit gezegd maar had gedacht dat dit idee wel dood zou bloeien nadat hij zijn bedrijf in Frankrijk verkocht had. Dat was hetzelfde jaar met de 3 scheidingen en een Engels paar dat toch maar in Engeland bleef omdat hun ouders oud werden. Dat wisten ze volgens mij 8 maanden eerder, toen we begonnen ook lijkt me.Het is niet mijn bedoeling om pbbi aan tevallen ( het was een reactie op Wiepster) want er zijn mensen met goede ervaringen op dit forum, die van mij was iets minder dat is alles.
Toen heb ik gezegd, dit doen we niet verder zo, en is een betaling gekomen die terugbetaald wordt als er een bedrijf gekocht wordt, simpel. We houden nu meer tijd over voor onze serieuze klanten.
Jullie zijn overigens niet de enige die hier niet aan willen, (ik zie tijdens het typen Bentlebee ook niet), maar wat ik wel opmerkelijk vind is dat iedereen wel een emigratie advocaat die ze helemaal niet kennen en van het internet hebben geplukt enkele duizenden dollars overmaken, vooraf. Zie wat er gebeurt is met onze forum leden uit België met de tatoo shop, en ik hoor dat wel vaker.
Ook als ze met 2 kassa's werken zijn er tax returns, het is alleen van belang hoeveel je betaalt (goodwill) voor die 2de kassa. En een E2 kun je ook wel krijgen zonder tax returns en P&L statements, dat is onzin. Het maakt het alleen makkelijker.Ook heb ik hier nog nooit gehoord dat iemand een E2 heeft gekregen als de papieren (tax returns) niet in orde waren of er niet waren omdat somiige bedrijven met 2 kassa werken....als je zeker van een E2 visa wil zijn, of meer kans om er een te krijgen dan zou ik zeker nooit af gaan op iemand die zegt dat er een andere manier is om het te krijgen. Tax returns en P &L statements zijn de papieren die je zeker nodig hebt.
Even een algemene opmerking, veel E2 aanvragers hebben helemaal geen interesse om anderen precies te vertellen hoe en wat ze gedaan hebben. Hier op dit forum zijn er 2 Hans en Peet terwijl er ook forum leden zijn die na het verkrijgen van hun visum verdwenen zijn.
- Bandido
- Amerika-expert
Ik vind dat heel begrijpelijk. Sterker nog, het is in zeker zin ook ter bescherming van de klant zelf. Misschien dat het te betalen geld een reden kan zijn om nog eens heel goed te wikken en te wegen. Naar de VS emigreren op een E2 is echt niet eenvoudig, het is een langdurig traject en uiteraard erg kostbaar. En hoewel mensen altijd zeggen dat ze zich dat vantevoren wel realiseren, blijkt het heel vaak in de praktijk toch tegen te vallen. Ik maak het in mijn werk zeer regelmatig mee dat dit soort projecten simpelweg niet van de grond komen, om allerlei (vaak begrijpelijke) redenen. En aangezien dit jullie broodwinning is, vind ik het heel normaal dat je eerst een X-bedrag van een klant wilt zien.PBBI schreef:Toen heb ik gezegd, dit doen we niet verder zo, en is een betaling gekomen die terugbetaald wordt als er een bedrijf gekocht wordt, simpel. We houden nu meer tijd over voor onze serieuze klanten.
Jullie zijn overigens niet de enige die hier niet aan willen, (ik zie tijdens het typen Bentlebee ook niet), maar wat ik wel opmerkelijk vind is dat iedereen wel een emigratie advocaat die ze helemaal niet kennen en van het internet hebben geplukt enkele duizenden dollars overmaken, vooraf.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
familie florida
- Amerika-ontdekker
Waar het mij om gaat is niet of het begrijpelijk is het gaat om of het gebruikelijk is. Wij hebben al een aantal malen bedrijven gekocht en verkocht en weten dus aardig hoe dit gaat. Bij het zoeken naar een bedrijfsmakelaar let ik gewoon op signalen die ongebruikelijk zijn.
Bij een woningmakelaar betaal je ook niks vooraf als een woningmakelaar dit wel zou vragen zouden mensen dit ook erg vreemd vinden.
Bij een woningmakelaar betaal je ook niks vooraf als een woningmakelaar dit wel zou vragen zouden mensen dit ook erg vreemd vinden.
Het grote verschil zit in de comissie van min. 3% die bedrijfsmakelaars krijgen een advocaat verkoop kennis.PBBI schreef:maar wat ik wel opmerkelijk vind is dat iedereen wel een emigratie advocaat die ze helemaal niet kennen en van het internet hebben geplukt enkele duizenden dollars overmaken, vooraf.
Dit is wat ik bedoel. Er zijn gewoon een aantal punten waar je op let bij het zoeken van een makelaar zoals aanbetalingen maar ook aantal transactie´s en bedrijfsvorm. Als hier geen goede antwoorden op zijn dan zoek ik liever even door.bentlebee schreef:Er is algemeen bekend dat in div. branches mensen werken die vooraf geld willen hebben en meestal is dat niet veel goeds, zeker niet als het niet gebruikelijk is in de branche waarin ze werken...
- Bandido
- Amerika-expert
En dat moet je ook vooral doen, het is uiteindelijk jouw geld.familie florida schreef:Bij het zoeken naar een bedrijfsmakelaar let ik gewoon op signalen die ongebruikelijk zijn.
"Keep Georgia On Your Mind"
Zaken doen is hier erg vrij en als een bedrijfs makelaar vooraf geld wil vragen is hij vrij om dat te doen, maar een klant is ook vrij om een ander te zoeken die geen geld vraagt en het is hier helemaal niet gebruikelijk om vooraf geld te betalen aan makelaars...wel aan lawyers. Die vragen vaak een aanbetaling of een security deposit. Bovendien werkt een lawyer niet op commissie en verdiend die niets meer of minder of je het wel of niet koopt. En zal een lawyer je eerder een eerlijk antwoord geven als een makelaar...
Ik kan heel goed begrijpen dat het heel vervelend is om heel veel werk te doen voor mensen die dan later besluiten dat het toch niets voor ze is of dat ze geen geld genoeg hebben. Ik zou het nog eerlijker vinden om dan een bedrag te vragen upfront and dan dat bedrag af te trekken van de commissie als ze werkelijk kopen, maar dat is mijn mening en eerlijk gezegd werk ik alleen maar met een makelaar die niets vooraf rekent.
Hier zijn ook legio modellen bureaus die vooraf geld vragen en de goede zeggen altijd dat als je echt goed bent je echt niets hoeft te betalen, en anders wordt je toch nooit een model, dus genoeg waarschuwingen.
Misschien zou het beter zijn als er duidelijker wordt beschreven door mensen met de ervaring hoe het is wat er voor gedaan moet worden om een E2 te krijgen. De doorzetters en werkelijk gemotiveerde mensen zullen dan zeker doorgaan en de mensen met twijfel kunnen dan wat info krijgen die het misschien iets makkelijker maakt om de ene of de andere kant te kiezen.
Het ergste van de E2 visa's is dat als je kinderen in hebt die niet hier geboren zijn (USA) dat die als ze 21 jaar zijn hier niet meer mogen blijven en terug naar hun geboorteland moeten of ze moeten zelf een visa kunnen krijgen...evt. een studenten visa of een investment visa, maar ook dat is niet altijd mogelijk of houd op een bepaald moment op. Het is zeer oneerlijk dat je na jaren van het hebben van een goedlopende zaak en werk geven aan Amerikanen je eigen kinderen hier weg moeten en ook als je eenmaal stopt moet je zelf ook weg. Of je moet inmiddels de lotery hebben gewonnen, maar met een E2 visa heb je geen recht op een greencard. Misschien dat het nog eens veranderd want er zijn mensen bezig met petities om het te veranderen. Sommige verhalen zijn diep triest en die kan je lezen op de E2 petition website, want vele hebben achter hun naam ook hun verhaal beschreven in het kort.
http://74.125.47.132/search?q=cache:_7p ... clnk&gl=us
http://www.petitiononline.com/mod_perl/ ... i?E2Reform ....bekijk zonder te tekenen en lees wat mensen schrijven, de verhalen spreken voor zich.
Ik kan heel goed begrijpen dat het heel vervelend is om heel veel werk te doen voor mensen die dan later besluiten dat het toch niets voor ze is of dat ze geen geld genoeg hebben. Ik zou het nog eerlijker vinden om dan een bedrag te vragen upfront and dan dat bedrag af te trekken van de commissie als ze werkelijk kopen, maar dat is mijn mening en eerlijk gezegd werk ik alleen maar met een makelaar die niets vooraf rekent.
Hier zijn ook legio modellen bureaus die vooraf geld vragen en de goede zeggen altijd dat als je echt goed bent je echt niets hoeft te betalen, en anders wordt je toch nooit een model, dus genoeg waarschuwingen.
Misschien zou het beter zijn als er duidelijker wordt beschreven door mensen met de ervaring hoe het is wat er voor gedaan moet worden om een E2 te krijgen. De doorzetters en werkelijk gemotiveerde mensen zullen dan zeker doorgaan en de mensen met twijfel kunnen dan wat info krijgen die het misschien iets makkelijker maakt om de ene of de andere kant te kiezen.
Het ergste van de E2 visa's is dat als je kinderen in hebt die niet hier geboren zijn (USA) dat die als ze 21 jaar zijn hier niet meer mogen blijven en terug naar hun geboorteland moeten of ze moeten zelf een visa kunnen krijgen...evt. een studenten visa of een investment visa, maar ook dat is niet altijd mogelijk of houd op een bepaald moment op. Het is zeer oneerlijk dat je na jaren van het hebben van een goedlopende zaak en werk geven aan Amerikanen je eigen kinderen hier weg moeten en ook als je eenmaal stopt moet je zelf ook weg. Of je moet inmiddels de lotery hebben gewonnen, maar met een E2 visa heb je geen recht op een greencard. Misschien dat het nog eens veranderd want er zijn mensen bezig met petities om het te veranderen. Sommige verhalen zijn diep triest en die kan je lezen op de E2 petition website, want vele hebben achter hun naam ook hun verhaal beschreven in het kort.
http://74.125.47.132/search?q=cache:_7p ... clnk&gl=us
http://www.petitiononline.com/mod_perl/ ... i?E2Reform ....bekijk zonder te tekenen en lees wat mensen schrijven, de verhalen spreken voor zich.
Dit is het laatste wat ik erover wil zeggen omdat het anders toch een verdediging gaat worden en ik wil en hoef mijzelf niet te verdedigen.Het grote verschil zit in de comissie van min. 3% die bedrijfsmakelaars krijgen een advocaat verkoop kennis.
Commissie krijgen we als het werkelijk tot een closing komt, de advocaat strijkt ook alles op ook als de klant er tusentijds mee stopt. En dat wordt dan als normaal gezien. Verder verkopen wij ook kennis, wij maken bijv. het bedrijfsplan dat mee gaat met de visum aanvraag, bij alle andere makelaars zul je dit zelf moeten doen. We nemen cijfers door, bekijken of dit past in het visum plaatje, geven advies over huisvesting etc. De commissie zijn mensen overigens toch kwijt, of wij ze nu helpen of niet. Anders steekt de verkopende makelaar alles in zijn zak.
Ik ben blij dat je in ieder geval een goede makelaar hebt, want dat is belangrijk, een goede makelaar kan er voor zorgen dat je het juiste bedrijf koopt tegen de juiste condities. Want, het juiste bedrijf zoeken is een, maar de verkoper moet ook bereid zijn om te verkopen aan een buitenlander die een visum aan moet vragen. Dit wordt vaak vergeten, de koper moet kopen zonder visum of de makelaar moet de verkoper zo ver krijgen dat hij de zaak uit de verkoop haalt en lijdzaam af gaat zitten wachten tot de verkoper een visum heeft. En als dat 6 maanden duurt, dan vergt dat wel wat van de zenuwen van beide partijen. Het scheelt ook dat je verstand hebt van het kopen van een bedrijf.
Maar dit is ook het geval, we vragen een deposit dat teruggestort wordt als er een closing is. En we praten nu niet over een mega bedrag, 1500 euro, het is maar dat mensen erover gaan denken wat ze willen en niet ons klakkeloos aan het werk zetten. Wij in Nederland, een kantoor in Florida, is niet een bedrag om rijk van te wordenIk zou het nog eerlijker vinden om dan een bedrag te vragen upfront and dan dat bedrag af te trekken van de commissie als ze werkelijk kopen
Een voorbeeld nog, wat moeten we met iemand die voor het eerst naar Amerika is geweest, 10 dagen, en dan bij ons komt omdat hij wilt emigreren naar dit fantastische land. :dance:
- TedjevanEs
- Amerikakenner
familie florida schreef:klopt Tedje dit is vlak bij het bedrijf waar ik nu mee bezig ben. Ik vind het een erg mooi park.
Geen idee wat je bedoeld met park. Parkland is een city, net als Coconut Creek, in NL zouden ze het waarschijnlijk een dorp noemen...
Bevalt prima; als je plannen ooit concreet worden en je wilt wat meer info kan je altijd een PB-tje sturen...familie florida schreef:Wij vinden het een voordeel dat het iets verder van miami beach is het is daardoor een erg mooie woonlocatie. Wij hebben twee jonge kinderen. Hoe bevalt jou het wonen in deze omgeving?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 9467 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 12 Reacties