Verhuizen naar Amerika: praktische tips (visa e.d.)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Renee86
Amerikafan
Berichten: 119
Lid geworden op: 13 mar 2022, 16:57

Visum uit Frankfurt - wanneer geleverd?

Bericht door Renee86 »

Hi allemaal

Morgen heb ik mijn visum interview in Frankfurt. Is een van jullie hier geweest? Hoelang duurde het voordat je visum in NL bezorgd werd?
Gebruikersavatar
Nagini
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:12
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Lewisburg, WV

Re: Visum uit Frankfurt - wanneer geleverd?

Bericht door Nagini »

Wanneer je visum terugkomt hangt oa af van wanneer het wordt gedrukt. Dit hangt af van of je gelijk wordt goedgekeurd of niet, en ook worden niet alle dagen visums gedrukt. Je kunt vaak via de website in de gaten houden wanneer je visum 'Issued' is. Daarna duurt het meestal een paar werkdagen voordat je visum aankomt.
DennisNL
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 dec 2021, 11:29

Re: Visum uit Frankfurt - wanneer geleverd?

Bericht door DennisNL »

Renee86 schreef:
13 apr 2022, 17:33
Hi allemaal

Morgen heb ik mijn visum interview in Frankfurt. Is een van jullie hier geweest? Hoelang duurde het voordat je visum in NL bezorgd werd?
Ik heb vorige maand mijn interview in Frankfurt gehad. Paspoorten met visum lagen al na twee dagen klaar, dus dat ging erg snel. Je kunt je documenten via de Premium Home Delivery niet naar Nederland laten opsturen, alleen naar een adres in Duitsland, Zweden, Noorwegen of Denemarken. Alternatief is dat je je documenten ophaalt bij een postkantoor in Offenbach, vlak naast Frankfurt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer