Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
lichte verhuis België - VS
lichte verhuis België - VS
Hallo,
op dit forum vond ik al een thread met Nederlandse verhuisfirma's ; zijn er ook mensen die vanuit België naar de VS zijn gereisd?
Concreet : ik wil van Antwerpen naar Seattle, en reis licht. Dat betekent : geen meubels, auto's enz. ; alleen dozen met boeken, kledij, fiets, ...
Snelheid is geen punt, het hoeft er niet op twee weken te zijn.
Alle tips zijn welkom!
Bedankt,
Kevin.
op dit forum vond ik al een thread met Nederlandse verhuisfirma's ; zijn er ook mensen die vanuit België naar de VS zijn gereisd?
Concreet : ik wil van Antwerpen naar Seattle, en reis licht. Dat betekent : geen meubels, auto's enz. ; alleen dozen met boeken, kledij, fiets, ...
Snelheid is geen punt, het hoeft er niet op twee weken te zijn.
Alle tips zijn welkom!
Bedankt,
Kevin.
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
Misschien heb je hier iets aan? http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =verhuizen
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht