Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
emigratie
emigratie
Heeft er iemand al gehoord van het bedrijf USA GC hier op het internet.
Dit bedrijf zou alles regelen voor een green card en dit voor 4 jaar in een rij.
Ik kwam dit tegen op het internet en heb de eerste pagina ingevuld , kreeg de volgende dag al een telefoon uit de vs zogezegd .
Wat ze wel vooropstellen is dat we eerst 220 € moeten betalen via visa kaart en dan pas krijgen we de nodige formulieren.
Mijn indruk aan de telefoon is dat ze betrouwbaar lijken maar schijn bedriegt soms .
Zijn er mensen die hier iets van weten .
Dank bij voor baat .
Marc ,
Dit bedrijf zou alles regelen voor een green card en dit voor 4 jaar in een rij.
Ik kwam dit tegen op het internet en heb de eerste pagina ingevuld , kreeg de volgende dag al een telefoon uit de vs zogezegd .
Wat ze wel vooropstellen is dat we eerst 220 € moeten betalen via visa kaart en dan pas krijgen we de nodige formulieren.
Mijn indruk aan de telefoon is dat ze betrouwbaar lijken maar schijn bedriegt soms .
Zijn er mensen die hier iets van weten .
Dank bij voor baat .
Marc ,
Re: emmigratie
marc schreef:
Marc ,
Schijn bedriegt inderdaad,en betrouwbaar?????
Wij hebben voor de gein ook wel eens zoiets ingevuld maar niet mee door gegaan omdat we geld moesten storten.
Nou we zijn zeker 20 keer gebeld en uiteindelijk er achter gekomen dat de persoon die belde ,
helemaal niet in de US zat.
Er is een officele website om in te schrijven ,en dat kost je niks.
http://www.dvlottery.state.gov/
Groetjes
Ik neem aan dat het bedrijf je applicatie voor de DV-lottery regelt? Ik zou er niet mee in zee gaan, het invullen van de gegevens is erg simpel en bovendien ook helemaal gratis. Je aanvraag via een bedrijf regelen verhoogt je kansen zeer zeker niet om te winnen. Sterker nog, wie weet versturen ze je gegevens niet/incorrect of houden ze je notification number achter als je gewonnen hebt en zul je dan alsnog weer geld moeten neerleggen voor je je gegevens krijgt. Niet aan beginnen dus! Wachten tot volgend jaar oktober en dan op de officiele website (http://www.dvlottery.state.gov/) je aanvraag indienen.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar kan ik niet veel meer aan toevoegen.
Laten we er in het beste geval van uit gaan dat zij ook, nadat ze jouw centjes ontvangen hebben, effectief jou gegevens ingeven op de officiele website. Maar dan... je leest overal op het internet dat, als je dan gewonnen hebt, die bedrijven je nog allerlei bedragen afhandig maken, zogezegd om alles heel goed af te laten handelen door hun advocaten.
Wel, deelname is gratis, waarom zou je dan iemand betalen om jouw naam, adres en geboortedatum in te laten vullen?
En als je wint, waarom zou je dan nog meer gaan betalen dan die bedragen die je zo wie zo al moet gaan betalen op het consulaat en bij het medisch onderzoek? Hou dat geld om je inboedel te verhuizen of zo!
Er zitten hier op het forum een aantal mensen die ooit een green card gewonnen hebben, dus als je vragen hebt, dan stel je ze maar! Hier moet je helemaal niemand betalen!
Oh ja, en als zij zeggen dat je nu al deel kan nemen, dan bedoelen ze vooral dat je nu al mag betalen, maar dat zij wel moeten wachten tot eind dit jaar om je gegevens in te geven, want ondertussen is de inschrijvingenwebsite gesloten.
Heb je nog vragen hier over? Of is het inmiddels duidelijk?
En als je echt van je geld vanaf wilt, dan wil ik je altijd mijn rekeningnummer doorgeven hoor! Of je kan Dennis sponsoren om deze website in de lucht te houden.
Laten we er in het beste geval van uit gaan dat zij ook, nadat ze jouw centjes ontvangen hebben, effectief jou gegevens ingeven op de officiele website. Maar dan... je leest overal op het internet dat, als je dan gewonnen hebt, die bedrijven je nog allerlei bedragen afhandig maken, zogezegd om alles heel goed af te laten handelen door hun advocaten.
Wel, deelname is gratis, waarom zou je dan iemand betalen om jouw naam, adres en geboortedatum in te laten vullen?
En als je wint, waarom zou je dan nog meer gaan betalen dan die bedragen die je zo wie zo al moet gaan betalen op het consulaat en bij het medisch onderzoek? Hou dat geld om je inboedel te verhuizen of zo!
Er zitten hier op het forum een aantal mensen die ooit een green card gewonnen hebben, dus als je vragen hebt, dan stel je ze maar! Hier moet je helemaal niemand betalen!
Oh ja, en als zij zeggen dat je nu al deel kan nemen, dan bedoelen ze vooral dat je nu al mag betalen, maar dat zij wel moeten wachten tot eind dit jaar om je gegevens in te geven, want ondertussen is de inschrijvingenwebsite gesloten.
Heb je nog vragen hier over? Of is het inmiddels duidelijk?
En als je echt van je geld vanaf wilt, dan wil ik je altijd mijn rekeningnummer doorgeven hoor! Of je kan Dennis sponsoren om deze website in de lucht te houden.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Aanvulling:
dit is een soortgelijk bureau als USAFIS, waar hier al heel wat over geschreven is. Gebruik de zoekfunctie even.
En je wordt soms ook al wat wijzer als je op google bijvoorbeeld "usa gc scam" ingeeft...
dit is een soortgelijk bureau als USAFIS, waar hier al heel wat over geschreven is. Gebruik de zoekfunctie even.
En je wordt soms ook al wat wijzer als je op google bijvoorbeeld "usa gc scam" ingeeft...
Elke
En als je haast hebt, doe je gewoon dit jaar alvast mee.SemJes schreef:Wachten tot volgend jaar oktober en dan op de officiele website (http://www.dvlottery.state.gov/) je aanvraag indienen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
Whaledad
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Buiten alles wat hier al gemeld is (de officiële instanties waarschuwen hevig tegen het in zee gaan met dit soort oplichters).marc schreef:Heeft er iemand al gehoord van het bedrijf USA GC hier op het internet.
Kijk op de volgende pagina:
http://www.usagc.org/terms.aspx
"This site is owned and operated by YEKE LTD., Agiou Andreou 332, Patrician Chambres, CY3035 Limassol, Cyprus."
Wd
Oct 1998: L1 aangevr.
Nov 1998: L1 ontv.
Jan 1999: Naar TX
Jan 2002: GK aangevr
Mrt 2003: GK ontv.
Apr 2008: Nat. aangevr.
Jul 2008: Nat. ontv.
Nov 2008: Getrouwd
Dec 2008: GK aangevr. vr. en st.kids
Mar 2009: GKs vr + st.kids toegekend
Nov 1998: L1 ontv.
Jan 1999: Naar TX
Jan 2002: GK aangevr
Mrt 2003: GK ontv.
Apr 2008: Nat. aangevr.
Jul 2008: Nat. ontv.
Nov 2008: Getrouwd
Dec 2008: GK aangevr. vr. en st.kids
Mar 2009: GKs vr + st.kids toegekend
-
bart1
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: emigratie
Een advies: gewoon zelf doen. Aanvraag formulier is poepsimpel.
Ik vond de foto's nog het moeilijkste van allemaal en wij zijn met de instructies van internet naar een fotograag gegaan die dit alles netjes voor ons op een stick heeft gezet.
Het formulier zelf invullen is geen tien minuten werk. Het was de eerste keer dat wij hebben deelgenomen, hebben er geen frank in geinvesteerd en kijk we hadden meteen prijs.
Zoals elke zegt bekijk dit forum regelmatig een schat van gratis info en ervaringen.
Bart1
Ik vond de foto's nog het moeilijkste van allemaal en wij zijn met de instructies van internet naar een fotograag gegaan die dit alles netjes voor ons op een stick heeft gezet.
Het formulier zelf invullen is geen tien minuten werk. Het was de eerste keer dat wij hebben deelgenomen, hebben er geen frank in geinvesteerd en kijk we hadden meteen prijs.
Zoals elke zegt bekijk dit forum regelmatig een schat van gratis info en ervaringen.
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht