Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Politiecertificaat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
jsalien24
Amerika-ontdekker

Politiecertificaat

Bericht door jsalien24 »

Hoihoi,

Klein vraagje sover Politiecertificaat. Wij hebben zelf in Belgie, Ierland en Frankrijk gewoond. Momenteel wonen we in Frankrijk maar we werken net over grens in Zwitserland.
We hebben dus nooit in Zwitserland gewoond, geen adres daar, enkel voor het werk over en weer.

IK veronderstel van NIET maar hebben we dan ook politiecertificaat nodig voor Zwitserland ?

Misschien domme vraag maar wil ze toch even stellen hier.

groeten
DixieChick
Amerika-expert

Re: Politiecertificaat

Bericht door DixieChick »

Staat er niet ergens dat je politiecertificaten moet hebben voor alle landen waar je vaanf je 16e langer dan 6 maanden hebt gewoond? Zoiets stond mij bij namelijk. In dat geval zou je Zwitserland dus niet nodig hebben. Maar misschien dat iemand anders hier dit beter weet?
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
jsalien24
Amerika-ontdekker

Bericht door jsalien24 »

Inderdaad, waar ik heb gewoond.

Maar toch ik vraag het liever even hier op forum. We hebben nooit in Zwitserland gewoond, werken er enkel tijdens de week, maar hebben er geen adres ofzo. Dus gaan elke avond grens over naar Frankrijk waar we nu dus wonen en adres hebben.
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

DixieChick schreef:Staat er niet ergens dat je politiecertificaten moet hebben voor alle landen waar je vaanf je 16e langer dan 6 maanden hebt gewoond? Zoiets stond mij bij namelijk. In dat geval zou je Zwitserland dus niet nodig hebben. Maar misschien dat iemand anders hier dit beter weet?
klopt inderdaad, dat is wat ik overal heb gezien en heb gelezen.. het gaat er om waar iemand woonachtig is geweest voor 6 maanden of meer :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer