Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sweet home Alabama!
-
- Amerika-newbie
Sweet home Alabama!
Zijn er nederlanders hier op het forum die in Alabama wonen en wat inside information hebben?
Heb er een paar maanden vakantie gevierd en ik vind het een heel aangenaam leefklimaat. Prachtige omgeving en natuur en heerlijk warm. De mensen (die ik ken) zijn heel vriendelijk en easy going. Aangezien ik in de scheepvaart werk ben ik 4 maanden aan het werk en dan 2 maanden thuis op vakantie. Ik heb samen met mijn fiancee een huis gekocht in Meadow brook/Birmingham, waar ik voorlopig ga wonen.
Als iemand ervaringen heeft in Alabama dan verneem ik dat graag.
Groetjes
Heb er een paar maanden vakantie gevierd en ik vind het een heel aangenaam leefklimaat. Prachtige omgeving en natuur en heerlijk warm. De mensen (die ik ken) zijn heel vriendelijk en easy going. Aangezien ik in de scheepvaart werk ben ik 4 maanden aan het werk en dan 2 maanden thuis op vakantie. Ik heb samen met mijn fiancee een huis gekocht in Meadow brook/Birmingham, waar ik voorlopig ga wonen.
Als iemand ervaringen heeft in Alabama dan verneem ik dat graag.
Groetjes
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Sweet home Alabama!
Ik neem aan dat jouw verloofde een Amerikaanse is? Of dat jij de Amerikaanse nationaliteit hebt?
Alabama ken ik niet, alleen maar uit het liedje en de film "Sweet home Alabama". Maar in welke mate dat met de realiteit overeen komt?
Edit: Ik zie dat je inderdaad met een Amerikaanse verloofd bent:
http://www.allesamerika.nl/forum/postin ... 2&p=264408
Alabama ken ik niet, alleen maar uit het liedje en de film "Sweet home Alabama". Maar in welke mate dat met de realiteit overeen komt?

Edit: Ik zie dat je inderdaad met een Amerikaanse verloofd bent:
http://www.allesamerika.nl/forum/postin ... 2&p=264408
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Bandido
- Amerika-expert
Die trouwens is opgenomen in Georgia!kastelke schreef: Alabama ken ik niet, alleen maar uit de film "Sweet home Alabama".

"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-expert
mijn enige ervaring is een 10-daags verblijf in Dothan, Ft. Rucker e.o. 'k Was blij dat ik weer naar Massachusetts kon omdat de mentaliteit van de locals mij niet aanstond. Maar Birmingham is groter, misschien dat ze daar iets ruimer denken? En je hebt gelijk, ik vond het weer er ook fantastisch!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Richard, nickname rperre woont in AL.
Helaas is hij door drukke werkzaamheden op dit moment niet zo vaak op het forum te vinden maar zodra hij on-line komt zal hij je vast wel een en ander kunnen vertellen.
Helaas is hij door drukke werkzaamheden op dit moment niet zo vaak op het forum te vinden maar zodra hij on-line komt zal hij je vast wel een en ander kunnen vertellen.
Tja beter laat dan nooit,
Ik woon al een tijdje in "Bama" en vind het hier echt lekker wonen.
Nu ben ik wel iemand die van zijn rust geniet, dus als je het stadsleven meer opzoekt moet je niet naar L.A. komen (Lower Alabama), maar naar Birmingham, Mobile of Huntsville gaan.
Mijn dochter studeert op UAB in Birmingham en wij komen daar regelmatig, ik ken Meadowbrooks wel van langs rijden.
De groeten,
Richard
Ik woon al een tijdje in "Bama" en vind het hier echt lekker wonen.
Nu ben ik wel iemand die van zijn rust geniet, dus als je het stadsleven meer opzoekt moet je niet naar L.A. komen (Lower Alabama), maar naar Birmingham, Mobile of Huntsville gaan.
Mijn dochter studeert op UAB in Birmingham en wij komen daar regelmatig, ik ken Meadowbrooks wel van langs rijden.
De groeten,
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht