Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
two year rule wel op visum, niet op DS2019 formulier
two year rule wel op visum, niet op DS2019 formulier
Op mijn DS2019 formulier staat aangevinkt dat ik "Not subject to the two-year resident requirement" ben, maar op mijn visum staat dat ik dat wel ben.
Weet iemand toevallig waar ik moet zijn om dit recht te zetten? Want volgens mij val ik inderdaad niet onder de 2 jaar regel.
Weet iemand toevallig waar ik moet zijn om dit recht te zetten? Want volgens mij val ik inderdaad niet onder de 2 jaar regel.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Informeer eens daar waar je je visumaanvraag gedaan hebt. Op het consulaat dus, vermoed ik?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
Re: two year rule wel op visum, niet op DS2019 formulier
Ik heb het net andersom; op mijn Visum staat "not subject to' en op mijn DS staat 'Subject to'.
Ik laat het maar zo...
Ik laat het maar zo...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht