Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amsterdam Workshop: De VS Visum Lotterij, 16/11
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
Amsterdam Workshop: De VS Visum Lotterij, 16/11
Hoi,
Ik ben terug in nederland nexte week voor een US Dept of Commerce Trade Mission aan NL. Wij hebben een avond frij om dinsdag, 16 nov zo wij hebben een gratis DV Lottery Workshop (DV2006) in Amsterdam geregeld.
Ik geloof de workshop is in Amsterdam, 16 nov, om 19h. Dit is aleen een heel informeel and gratis informatie session over de lotterij, de regels, de foto standards, enz.
De lotterij natuurlijk stat open; de officiel website van de vs State Dept is:
http://dvlottery.state.gov/
Dick
Ik ben terug in nederland nexte week voor een US Dept of Commerce Trade Mission aan NL. Wij hebben een avond frij om dinsdag, 16 nov zo wij hebben een gratis DV Lottery Workshop (DV2006) in Amsterdam geregeld.
Ik geloof de workshop is in Amsterdam, 16 nov, om 19h. Dit is aleen een heel informeel and gratis informatie session over de lotterij, de regels, de foto standards, enz.
De lotterij natuurlijk stat open; de officiel website van de vs State Dept is:
http://dvlottery.state.gov/
Dick
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:

OK, last call to sign up for the free US Immigration workshop this Tuesday night in Amsterdam, 16 nov. at 7:00pm (19h) at the Radisson SAS, Amsterdam. Please email me if you'd like to attend.
email is dwilde@visa-consult.us
See you Tuesday,
gr. Dick
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-