Het is niet dat ik je er persé vanaf wil houden ofzo, maar hebben jullie nu toevallig vloerverwarming? Toen wij vloerverwarming hadden, gebruikten wij de verwarming van het gelbed ook zelden (nu is dat bij een gelbed toch al minder noodzakelijk dan bij een waterbed) maar onder andere omstandigheden is het echt onaangenaam om op een onverwarmd waterbed te liggen. De meeste mensen hebben in hun slaapkamer een temperatuur van rond de 20 graden en dat is echt te koud om op te liggen (ook slecht voor je gewrichten trouwens). Dus ofwel jullie hebben een goede isolerende onderdeken, of het water wordt op één of andere manier toch verwarmd.inge67 schreef:@Dimona: we gebruiken het verwarmingselement nooit..dus daar maak ik me niet teveel zorgen over
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lekker belangrijk
Re: Lekker belangrijk
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Echt ?? Je gebruikt de verwarming niet
Wij hebben het waterbed 1 keer gehuisd en toen al gevuld met redelijk warm water... maar wat een rotnacht was dat zeg! Ik ben nog nooit zo door en door koud geweest!
Nee, geen verwarming is voor mij geen optie.

Wij hebben het waterbed 1 keer gehuisd en toen al gevuld met redelijk warm water... maar wat een rotnacht was dat zeg! Ik ben nog nooit zo door en door koud geweest!
Nee, geen verwarming is voor mij geen optie.
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Neen we hebben geen vloerverwarming en we gebruiken de verwarming nooit. Ik zou wel willen maar mijn man drijft dan het bed uit van de warmte zegt hij.
Maar koud is het echt niet. Het is een waterbed en geen gelbed. Maar er is een zeer goede hoes rond het bed en daarboven nog een isolerend onderdeken. Dat zal wellicht de reden zijn, geen idee.We kochten het bed hier: http://www.espera.net/default.aspx?lc=nl&CatID=1
Maar koud is het echt niet. Het is een waterbed en geen gelbed. Maar er is een zeer goede hoes rond het bed en daarboven nog een isolerend onderdeken. Dat zal wellicht de reden zijn, geen idee.We kochten het bed hier: http://www.espera.net/default.aspx?lc=nl&CatID=1