Zijn bedrijf wordt dus niet beëindigd, maar uitgebreid naar Amerika. De verwachting is dat een aantal Nederlandse klanten hem nog steeds zal inschakelen in de U.S.A.. Sommigen rukken zich nu al de haren uit het hoofd bij het idee dat Jeroen weggaat, ze schakelen hem al in sinds jaren.

Natuurlijk zullen alle fysieke repartieklussen in Nederland komen te vervallen, maar er is geen reden waarom Jeroen geen websites etc. voor Nederlandse klanten zal kunnen maken vanuit Amerika, en ook kunnen klanten 's avonds in Nederland bellen, en dat Jeroen ze dan helpt (dan is het ochtend in de West Coast). (via Skype o.i.d.)
Het plan is: landen in LAX, in Thousand Oaks even bijkomen en rijbewijs halen in Thousand Oaks, en met de auto naar San Francisco, woning zoeken, spullen afhalen in de haven van San Francisco, advertenties ophangen/plaatsen/verspreiden voor werk voor Jeroen (zijn Amerikaanse website is al af). Ik help daarmee de eerste tijd en ga natuurlijk kijken wat ik kan met mijn achtergrond (tweedegraads lerarenbevoegdheid Duits en Nederlands en doctoraal cum laude Duits > diploma's gelegaliseerd door de Nederlandse overheid en beëdigd vertaald). Daarnaast ben ik schrijver en heb ik nog een kinderboek klaar liggen. Ik heb ook een plan voor een nieuw boek.