Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werken als fysiotherapeut (Physical therapist) in Amerika Texas
Re: Werken als fysiotherapeut (Physical therapist) in Amerika Texas
Ja. Maar als TS aangeeft al bezig te zijn met proberen een semester in de USA te studeren, dan vraag ik me af wat hij dan überhaupt zelf al heeft geprobeerd uit te vinden, want de gestelde vragen zijn echt zo'n beetje de eerste dingen die je normaal uitzoekt.
Een forum is een prima medium om wat algemene informatie in te winnen, maar voor specifieke vragen zijn specifieke antwoorden nodig en die zul je bij de bron (zoals de amerikaanse overheid; je eigen universiteit) moeten halen, niet via een forum waar je 2nd hand opinies zult krijgen.
Een forum is een prima medium om wat algemene informatie in te winnen, maar voor specifieke vragen zijn specifieke antwoorden nodig en die zul je bij de bron (zoals de amerikaanse overheid; je eigen universiteit) moeten halen, niet via een forum waar je 2nd hand opinies zult krijgen.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Werken als fysiotherapeut (Physical therapist) in Amerika Texas
@ jra bakker,
Ik zal eens even bij de slb-er vragen waar ik die exacte info kan vinden want internet staat vol met verschillende meningen en weet niet welke nou de juiste is.
Ook vind ik de site van APTA niet echt duidelijk, blijft ook steeds te globaal om iets te weten te komen.
tnx voor je antwoord.
Ik zal eens even bij de slb-er vragen waar ik die exacte info kan vinden want internet staat vol met verschillende meningen en weet niet welke nou de juiste is.
Ook vind ik de site van APTA niet echt duidelijk, blijft ook steeds te globaal om iets te weten te komen.
tnx voor je antwoord.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6723 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-