Wij twijfelden zo dat we maar gebeld hebben naar de KCC , ( e is een speciaal nummer voor )
Ik moet zeggen dat ook wij de formulieren keer op keer hebben doorgenomen en nagezocht op
internet ( met wat ze dan precies bedoelen ) en vond toch nog een foutje of correctie gezien en
weer veranderen , en dan op het laatst nog die regel gezien over de casenumbers op de papieren
Nouja alles is de deur uit , we kunnen niets meer doen .....
volgens mij kijken ze vooral naar de winnaar en of die aan de eisen voldoet en wordt de beslissing
bij het consulaat gemaakt.
Het blijft een beetje dubbel vind je niet ? eigenlijk kan je pas zeggen dat je gewonnen hebt als je
de stempel/greencart hebt
laten we duimen voor onszelf
Dbacks schreef:Dag Nweb,
Ja, wij hebben voor alleen mijzelf (ik was namelijk ingeloot) een DSP-122 ingevuld en voor iedereen apart een DS-230 part I en II.
Misschien hebben wij het verkeerd gelezen maar dat was wat wij uit de instructies haalden:
Supplemental Registration for the Diversity Immigrant Visa Program, Form DSP-122: Only the principal applicant needs to complete Form DSP-122.
Application for Immigrant Visa and Alien Registration, Form DS-230, Part I and II: The principal applicant and all family members applying for a diversity visa must submit both Part I and II.
Note: Each Form DS-230 Part II, Sworn Statement should be submitted unsigned.
Two (2) photographs of yourself and of each family member applying for a diversity immigrant visa. Ensure that the photos comply with the General Photo Requirements.