Koop dan een Toyota, deze schijnen nooit te remmenMachteld schreef:Vandaar dat ik een auto wil die bijvoorbeeld niet opeens stilstaat naast de weg omdat de motor het begeeft ofzo!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zijn jullie lid van Nederlandse Verenigingen?
Re: Zijn jullie lid van Nederlandse Verenigingen?
Nice >DTexas Boy schreef:Koop dan een Toyota, deze schijnen nooit te remmenMachteld schreef:Vandaar dat ik een auto wil die bijvoorbeeld niet opeens stilstaat naast de weg omdat de motor het begeeft ofzo!
A Dutch girl in Oregon!
Dutch in Oregon op Facebook!
Dutch in Oregon op Facebook!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ik vraag mezelf af of de TO deze berichten nog wel leest hij is sinds hij dit gepost is niet meer op het forum geweest.
Misschien lid geworden van een erg leuke vereniging 
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
De site waar hij naar verwijst is onderdeel van Henkreports.nl en zijn forum naam is Henk J. Lijkt mij gewoon een geval van reclame maken voor eigen site.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat was mij toen ook opgevallen:

Maar aangezien het niet om een commerciele site gaat, mocht het wat mij betreft blijven staan. In ieder geval kent Henk nu de waarde die Nederlanders (of Belgen) in de US aan dergelijke verenigingen hechten.kastelke schreef:Ik zie dat jij daar een mooi overzichtje bij elkaar hebt gebracht!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Op Peaks Island, voor de kust van Portland. De familie van miijn vriendin komt uit de Belgrade area.claudia1970 schreef:Wat leuk, waar ga je precies trouwen?shivo schreef:
Ik ga begin mei trouwen in Maine dus rond die tijd zul je wat meer Nederlands horen.
.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2233 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-