Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

checklist verhuizen USA

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Bandido
Amerika-expert

Re: checklist verhuizen USA

Bericht door Bandido »

Ik heb in de VS een regiovrije DVD-speler gekocht via internet, van Pioneer. Volgens de verschillende recensies die ik had opgezocht, was dat een van de betere, qua prijs-kwaliteit verhouding. Speelt echt alles af, zonder codes of wat dan ook. Ze zijn in de gewone retail nauwelijks verkrijgbaar en vond ook de informatie bij BestBuy maar matig. Maar zo vaak zullen ze die soort vragen ook niet krijgen vermoed ik. De prijs viel nog wel mee ook, was in ieder geval onder de $100.
"Keep Georgia On Your Mind"
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Wij hebben pas bij amazon.com een regiovrije DVD-speler van Philips gekocht die alles aan kan, compleet met HDMI upconverting en een USB ingang aan de voorkant. De prijs was $69 en centen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Dento schreef:Wij hebben pas bij amazon.com een regiovrije DVD-speler van Philips gekocht die alles aan kan, compleet met HDMI upconverting en een USB ingang aan de voorkant. De prijs was $69 en centen.
Dat is interessant kan ik mijn Nederlandse DVD's spelen, welk type is dit?
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik heb mijn DVD speler via deze site gekocht en er staan een flink aantal voorbeelden op van spelers die dit kunnen: http://www.220-electronics.com. Een andere is: http://www.dvdcity.com/. Maar ik begrijp van Dennis dat Amazon ze ook heeft.

De mijne kocht ik ruim anderhalf jaar geleden, dus sindsdien zal het wel weer een stuk goedkoper zijn geworden. Denk erom dat de speler niet alleen regiovrij moet zijn, maar ook naar NTSC kan converteren. (In NL gebruikt men veelal PAL). Meestal is dat wel zo, maar het kan geen kwaad om dat even te checken. Maar het is echt ideaal, ik had mijn NLse DVD's allemaal in eerste instantie achtergelaten in NL, maar ik heb ze inmiddels allemaal naar de VS gehaald en ze doen het allemaal prima.
"Keep Georgia On Your Mind"
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Heb net deze besteld

... oh_product

de refurbished was iets meer dan 50 US Dollar incl. verzenden, geen geld :D
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Texas Boy schreef:
Dento schreef:Wij hebben pas bij amazon.com een regiovrije DVD-speler van Philips gekocht die alles aan kan, compleet met HDMI upconverting en een USB ingang aan de voorkant. De prijs was $69 en centen.
Dat is interessant kan ik mijn Nederlandse DVD's spelen, welk type is dit?
Wij hebben deze besteld destijds: ... oh_product, de Philips DVP-5992 (hij was blijkbaar overigens $74.99, geen $69 en centen :lol: we hadden nog een gift certificate van amazon, vandaar dat ik de precieze prijs niet wist)

Maar ik begrijp dat het inmiddels al te laat is... :wink: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

regiovrije DVD-speler van Philips gekocht die alles aan kan, compleet met HDMI upconverting en een USB ingang aan de voorkant.
Ik heb ook zo'n Philips DVD speler :) ! Heb alleen een iets oudere versie,heb hem met kerst 2007 gekregen.
Kan er alles op afspelen! Ik was erg blij dat ik eindelijk al m'n muziek dvd's weer kon afspelen 8).
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Dento schreef:
Texas Boy schreef: Dat is interessant kan ik mijn Nederlandse DVD's spelen, welk type is dit?
Wij hebben deze besteld destijds: ... oh_product, de Philips DVP-5992 (hij was blijkbaar overigens $74.99, geen $69 en centen :lol: we hadden nog een gift certificate van amazon, vandaar dat ik de precieze prijs niet wist)

Maar ik begrijp dat het inmiddels al te laat is... :wink: :lol:
Ik vond $74.99 wel meevallen en heb er ook net een besteld. Mijn bestelling is nog gebeurd voor de prijs van $74.99, als je nu op de link klikt staat er dat het $89.99 kost...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer