Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
checklist verhuizen USA
- Bandido
- Amerika-expert
Re: checklist verhuizen USA
Ik heb in de VS een regiovrije DVD-speler gekocht via internet, van Pioneer. Volgens de verschillende recensies die ik had opgezocht, was dat een van de betere, qua prijs-kwaliteit verhouding. Speelt echt alles af, zonder codes of wat dan ook. Ze zijn in de gewone retail nauwelijks verkrijgbaar en vond ook de informatie bij BestBuy maar matig. Maar zo vaak zullen ze die soort vragen ook niet krijgen vermoed ik. De prijs viel nog wel mee ook, was in ieder geval onder de $100.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben pas bij amazon.com een regiovrije DVD-speler van Philips gekocht die alles aan kan, compleet met HDMI upconverting en een USB ingang aan de voorkant. De prijs was $69 en centen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Dat is interessant kan ik mijn Nederlandse DVD's spelen, welk type is dit?Dento schreef:Wij hebben pas bij amazon.com een regiovrije DVD-speler van Philips gekocht die alles aan kan, compleet met HDMI upconverting en een USB ingang aan de voorkant. De prijs was $69 en centen.
- Bandido
- Amerika-expert
Ik heb mijn DVD speler via deze site gekocht en er staan een flink aantal voorbeelden op van spelers die dit kunnen: http://www.220-electronics.com. Een andere is: http://www.dvdcity.com/. Maar ik begrijp van Dennis dat Amazon ze ook heeft.
De mijne kocht ik ruim anderhalf jaar geleden, dus sindsdien zal het wel weer een stuk goedkoper zijn geworden. Denk erom dat de speler niet alleen regiovrij moet zijn, maar ook naar NTSC kan converteren. (In NL gebruikt men veelal PAL). Meestal is dat wel zo, maar het kan geen kwaad om dat even te checken. Maar het is echt ideaal, ik had mijn NLse DVD's allemaal in eerste instantie achtergelaten in NL, maar ik heb ze inmiddels allemaal naar de VS gehaald en ze doen het allemaal prima.
De mijne kocht ik ruim anderhalf jaar geleden, dus sindsdien zal het wel weer een stuk goedkoper zijn geworden. Denk erom dat de speler niet alleen regiovrij moet zijn, maar ook naar NTSC kan converteren. (In NL gebruikt men veelal PAL). Meestal is dat wel zo, maar het kan geen kwaad om dat even te checken. Maar het is echt ideaal, ik had mijn NLse DVD's allemaal in eerste instantie achtergelaten in NL, maar ik heb ze inmiddels allemaal naar de VS gehaald en ze doen het allemaal prima.
"Keep Georgia On Your Mind"
Heb net deze besteld
... oh_product
de refurbished was iets meer dan 50 US Dollar incl. verzenden, geen geld
... oh_product
de refurbished was iets meer dan 50 US Dollar incl. verzenden, geen geld
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben deze besteld destijds: ... oh_product, de Philips DVP-5992 (hij was blijkbaar overigens $74.99, geen $69 en centenTexas Boy schreef:Dat is interessant kan ik mijn Nederlandse DVD's spelen, welk type is dit?Dento schreef:Wij hebben pas bij amazon.com een regiovrije DVD-speler van Philips gekocht die alles aan kan, compleet met HDMI upconverting en een USB ingang aan de voorkant. De prijs was $69 en centen.
Maar ik begrijp dat het inmiddels al te laat is...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik heb ook zo'n Philips DVD spelerregiovrije DVD-speler van Philips gekocht die alles aan kan, compleet met HDMI upconverting en een USB ingang aan de voorkant.
Kan er alles op afspelen! Ik was erg blij dat ik eindelijk al m'n muziek dvd's weer kon afspelen
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vond $74.99 wel meevallen en heb er ook net een besteld. Mijn bestelling is nog gebeurd voor de prijs van $74.99, als je nu op de link klikt staat er dat het $89.99 kost...Dento schreef:Wij hebben deze besteld destijds: ... oh_product, de Philips DVP-5992 (hij was blijkbaar overigens $74.99, geen $69 en centenTexas Boy schreef: Dat is interessant kan ik mijn Nederlandse DVD's spelen, welk type is dit?we hadden nog een gift certificate van amazon, vandaar dat ik de precieze prijs niet wist)
Maar ik begrijp dat het inmiddels al te laat is...![]()
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 3390 Weergaves
-
Laatste bericht door goldenhills