Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
zwanger!!!! en we waren net bezig voor K1 help!!!
-
peet
- Amerikakenner
- Contacteer:
Tja daaar krijg je inderdaad even kippevel van. Helaas weet ik hoe het voelt en het is niet iets dat je licht " vergeet" . Ik wens je veel sterkte toe.
gr petra
gr petra
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat je met heel je verdriet dan ook nog je toekomstige echtgenoot op een vliegtuig moet zetten...
Ik wens jullie dan ook ontzettend veel moed toe, en hoop dat je visumaanvraag voorspoedig verloopt.
Ik wens jullie dan ook ontzettend veel moed toe, en hoop dat je visumaanvraag voorspoedig verloopt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
zaandra
- Amerikafan
- Contacteer:
Telkens opnieuw afscheid nemen is niet makkelijk en zeker niet nu je net in een emotionele dip zit.
Ik wens je veel sterkte toe en de moed om met het hele proces door te gaan zodat jullie snel weer in elkaars armen kunnen zijn!
Het lukt wel hoor! Groetjes
Ik wens je veel sterkte toe en de moed om met het hele proces door te gaan zodat jullie snel weer in elkaars armen kunnen zijn!
Het lukt wel hoor! Groetjes
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com