Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

aanvraag werkvisa

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
USInsider
Amerika-expert

Re: aanvraag werkvisa

Bericht door USInsider »

Ah ! weer wat geleerd. Geen idee dat die mogelijkheid bestond.
Is dat ook als iemand niet inlogt ? Ik dacht dat-ie dan als 'gast' registreerde.

(Zo zie je maar weer, great minds think alike....)
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Hoe weet je dat dit dezelfde vraagsteller is ? (Zijn er in AZ kassen ?)
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik ben uiteraard niet 100% zeker. Maar ook op dat forum heeft ze een vriend die Danny heet en die heeft weer een broer die in Arizona woont. Dus ik heb het sterke vermoeden dat het om dezelfde persoon gaat. Maar corrigeer als ik het fout heb!
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Het is inderdaad dezelfde nickname en de verhalen lijken erg op elkaar.
Ik heb de indruk dat dit de zoveelste grappenmaker/grappenmaakster is.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik dwnk eerder gewoon een dromer die hoopt dat er op een keer eens iets verrassend uit de bus komt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Cindsel
Amerika-ontdekker

Bericht door Cindsel »

Mijn laatste log in is inderdaad een tijd geleden geweest, dit is omdat ik door moeilijke familieomstandigheden dit opzij heb moeten zetten en me met andere bezig heb moeten houden dan mijzelf.

Het klopt inderdaad dat ik in 2015 hier ook mee bezig ben geweest. De visumaanvraag is toen niet doorgegaan, maar ze hebben toch dit jaar weer het opgepakt en wilde kijken of er mogelijkheden waren. Excuses dat hierdoor wordt gedacht dat ik een grappenmaker/dromer/of weet ik wat ben.
Op dit moment is mijn zwager mijn contact persoon en die heeft gezegd wacht het geduldig af, drukke periode zodra ik ook iets van de immigratie advocaat hoor, horen jullie het ook. Dit is tot vandaag nog niet gebeurd, ik heb nu besloten om het naast me te leggen en zien wanneer er antwoord komt. We hadden net contact gehad met het bedrijf toen ik dit bericht opstartte en was enthousiast, bang, gespannen en wilde graag weten of er hier mensen met ervaring waren...

Ik ben nog erg onwetend over de emigratie omdat ik niet weet waar ik naar moet gaan zoeken op dit moment omdat er nog niks bekend is.
Ik wilde gewoon het delen en kijken wat ik er wijzer van kon worden. Ik heb een hoop goede antwoorden gelezen daarvoor dank.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@Cindsel, je geeft nog steeds de indruk dat jullie niet betrokken zijn geweest bij het gehele proces in VS. Het lijkt erop alsof jullie aan het lijntje worden gehouden. Wacht af totdat de advocaat iets zegt. Die man/vrouw doet de hele dag niets anders dan dit soort dingen regelen, waarom moet dat zolang duren? Waarom kan hij niet nu al aan jullie vertellen welke stappen er allemaal gedaan zijn, welk visum is aangevraagd etc.?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer