En in België is dat ook de standaard. Indien je het anders wilt, moet je een huwelijkscontract aangaan.Bennogr schreef:Nederland is bepaald niet uniek in die gemeenschap van goederen. Californie is ook zo'n staat
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huwelijkse voorwaarden
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Getrouwd
Mijn vrouw is Amerikaanse. Zij woont sinds 11 juni 2003 bij mij in Nederland en we zijn 21 augustus 2004 "gewoon" getrouwd in Amerika;
dus inderdaad in common goods.
Heb hier destijds in 2003 al in Nederland een testament laten opmaken; ook omdat ik 2 kinderen heb uit vorig huwelijk.
Nu we gaan emigreren dit jaar naar Clover, VA, zal ik ook in Amerika inderdaad een testament laten opmaken.
Heb hier destijds in 2003 al in Nederland een testament laten opmaken; ook omdat ik 2 kinderen heb uit vorig huwelijk.
Nu we gaan emigreren dit jaar naar Clover, VA, zal ik ook in Amerika inderdaad een testament laten opmaken.
Moving dit jaar van Bussum naar Clover
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Getrouwd
Misschien een goed idee om een legal aid abonnement te nemen als je daar bent. Kost ongeveer $15/maand. Is vergelijkbaar met een rechtsbijstandsverzekering, maar dan kun je gratis een testament laten opmaken en bij een law office in de kluis laten opbergen. Daarbij als je ooit legal aid (advokaat) nodig hebt, ben je meteen gedekt.RhonDick schreef:Mijn vrouw is Amerikaanse. Zij woont sinds 11 juni 2003 bij mij in Nederland en we zijn 21 augustus 2004 "gewoon" getrouwd in Amerika;