Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Computer mee verhuizen naar de V.S.

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
dimona
Amerika-expert

Re: Computer mee verhuizen naar de V.S.

Bericht door dimona »

DixieChick schreef:Mijn desktop is altijd in de container meegegaan. Soms in originele verpakking, de laatste keer niet, omdat ik die kwijt was. Nooit geen probleem geweest. Ik vind zelf laten verschepen minder eng dan als bagage meenemen, want als het eenmaal in een container zit, dan verschuift het niet zo maar.
Mijn bedenkingen m.b.t. verschepen gaan eigenlijk vooral over de hitte. Ik heb geen idee hoe warm het in zo'n container wordt als hij weken in de brandende zon staat. Als je container toevallig bovenop staat, dan kan het misschien toch aardig heet worden daar binnen. Ik heb mijn viool na veel wikken en wegen uiteindelijk ook in de container laten inpakken, maar dat vond ik toch wel heel spannend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer