Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Registreren huwelijk in GBA of Den Haag?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
mvdl
Amerika-ontdekker

Re: Registreren huwelijk in GBA of Den Haag?

Bericht door mvdl »

Loek schreef:In de 20 jaar dat ik getrouwd ben, heeft noch in NL noch in de US ooit iemand om mijn huwelijksakte gevraagd. Als ik zeg dat ik getrouwd ben, geloven ze mijn blijkbaar op mijn eerlijke gezicht. :thumbup:
Als je je in Nederland gaat vestigen als je met een buitenlandse in het buitenland bent getrouwd wordt er bij de gemeente wel naar je vertaalde huwelijksakte + apostille gevraagd. Ze kijken er dan een tijdje naar en als alles goed is wordt je als gehuwd geregistreerd.
NaarNYState
Amerika-ontdekker

Re: Registreren huwelijk in GBA of Den Haag?

Bericht door NaarNYState »

Dat klopt idd mvdl, je moet dan tevens een M46 formulier invullen. Maar aangezien wij dat niet van plan zijn denk ik het niet nodig te hebben. Maar mocht dat in de toekomst ooit wel meespelen, dan regel ik het tegen die tijd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer