Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
E2 employee visum -> Green Card
Re: E2 employee visum -> Green Card
@mvdl, het wordt nu echt vervelend. Je kaapt iemands anders topic om jouw gal over de VS te spuwen, of beter gezegd, om jouw negatieve ervaring en dus ook jouw vertekende niet correcte beeld, als de enige waarheid te bestempelen.
Cola *check*
Ligstoel *check*
Popcorn *check*
Ik ben er klaar voor!
Ligstoel *check*
Popcorn *check*
Ik ben er klaar voor!
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Allez, we weten het nu allemaal: als iemand zegt om gelukkig te zijn in de US, en gelukkige kinderen te hebben in de US, dan zijn het allemaal bedriegers.
Zo, dan kunnen we nu verder gaan tot de orde van de dag. En misschien aan de forumbeheerder maar vragen om heel het emigratiedeel en tijdelijke visa info op een slotje te zetten. Of liefst nog te verwijderen. En er 1 klein berichtje te zetten: als wie naar de US (wilt) verhuizen is zot.
Zo, dan kunnen we nu verder gaan tot de orde van de dag. En misschien aan de forumbeheerder maar vragen om heel het emigratiedeel en tijdelijke visa info op een slotje te zetten. Of liefst nog te verwijderen. En er 1 klein berichtje te zetten: als wie naar de US (wilt) verhuizen is zot.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Gast
Mvdl, ik heb nooit gezegd dat wij een perfecte emigratie hebben gehad. Dat maak jij ervan.
Ik vraag me af of jij wel echt in Amerika gewoond hebt. Er is in meerdere topics al het nodige aan je gevraagd om meer te vertellen over je ervaringen. Je geeft nooit antwoord, schrijft in algemene termen (alles in Amerika is slecht) en bent alleen maar negatief over ervaringen van anderen. Als je echt een bijdrage wilt leveren, schrijf je verhaal eens op. Dat helpt nieuwe emigranten.
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Ik vraag me af of jij wel echt in Amerika gewoond hebt. Er is in meerdere topics al het nodige aan je gevraagd om meer te vertellen over je ervaringen. Je geeft nooit antwoord, schrijft in algemene termen (alles in Amerika is slecht) en bent alleen maar negatief over ervaringen van anderen. Als je echt een bijdrage wilt leveren, schrijf je verhaal eens op. Dat helpt nieuwe emigranten.
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Weet je mvdl, hoe meer ik dingen van jou lees, hoe meer me duidelijk wordt dat iemand met een instelling als je jouwe echt nergens gelukkig zal worden. Dat ligt helemaal niet aan het land of de omgeving, dat ligt gewoon aan de persoon die je zelf bent. Jij zou zelfs in het meest perfecte land ter wereld nog wel iets vinden om over te zeiken.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik sluit me aan bij Ziva, ik zou er wat voor doen om te kunnen emigreren naar de VS, veel succes en een gelukkig leven gewenst
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 22484 Weergaves
-
Laatste bericht door Adreamer
-