Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stomme ik, Hulp AUB (ingeschreven via USAGC)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
guinevere
Amerika-expert

Re: Stomme ik, Hulp AUB (ingeschreven via USAGC)

Bericht door guinevere »

Waarschijnlijk is cash goedkoper omdat dat voor hun geen risico heeft en ontraceerbaar is.

Maar inderdaad heel raar dat de "special" duurder is dan de standaard prijs. Misschien bedoelen ze wel "best value" voor hun? :lol:

TS, zonde van het geld, maar je hoeft je nergens voor te schamen. Iedereen maakt toch wel eens fouten? Lief dat je ons op de hoogte wil houden; ik ben erg benieuwd hoe het afloopt.
Afbeelding
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat vind ik ook.
Gelukkig ben je nu slimmer, dus als je bij de gelukkigen bent volgend jaar, dan ga jij je in ieder geval niet meer geld uit je zakken laten kloppen!

Als ik hun algemene voorwaarden lees, dan heb ik de indruk dat, met een goed verhaal, je er wel vanaf geraakt, zo lang zij hun geld maar mogen houden. Dus wie weet lukt het. En als je een advocaat-oom hebt, dan wil die je misschien wel gratis een brief schrijven voor hun. Dat kan ook al helpen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Honeybee
Amerika-newbie

Bericht door Honeybee »

Ok, listen up.

Ik heb een verzoek bij mijn bank ingediend om het geld terug te vorderen. Over een dag of 3 krijg ik te horen of dat dit ook daadwerkelijk gaat lukken.
Alleen ben ik bang dat ik dan een hele boze USAGC achter me aan krijg. Maarja, klant is koning.... LOL is mijn mening.

Het zal allemaal wel loslopen. Ik zal mijn oom ook inschakelen, misschien dat hij mij kan helpen. Laten we het hopen.

Bedankt alvast iedereen!!
Honeybee
Amerika-newbie

Bericht door Honeybee »

Kleine update:

Voor nu heb ik mijn geld teruggekregen van mijn bank. Ik weet natuurlijk niet of dat dit ook zo blijft.
Laten we het hopen!!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Heb je verder nog iets gehoord?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer