Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012: 24-bit instelling

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: DV-2012: 24-bit instelling

Bericht door Sandy »

Haha ja grappig he ... de één is nu wel bijna een kop groter dan de ander. Vraag me af of dat nog gelijk trekt. :D
Sandy
nick.ml80
Amerika-ontdekker

Bericht door nick.ml80 »

Nou.. die van ons zijn gemaakt en eerlijk gezegd ben ik gevoelsmatig toch blij dat we het bij de fotograaf hebben laten doen.
Ze kwamen alleen niet door de photo checker heen omdat ze 1000x1000 waren grrrr... maar goed, da's nu ook opgelost.
-----------------------------------------
2011: West Coast America!
2011: Iceland
2009: East Coast / South Australia
2007: Washington DC to New York
rsn
Amerika-ontdekker

Bericht door rsn »

Gewoon zelf doen, scheelt veel geld :).
Voor een lichte, egale muur gaan zitten, zorg voor een goede exposure met geen harde schaduwen. Even bijsnijden in photoshop en klaar is kees.
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ik zou als algemene tip zeggen, alleen zelf doen als je weet wat je doet qua foto's maken en bewerken ervan in een programma.

Ik ben heel handig met fotoprgramma's maar een ramp met het maken van foto's dus tja... dan maar laten maken nietwaar? Kost wat meer maar je loopt geen risico.
Marieke30
Amerika-newbie

Bericht door Marieke30 »

Weet iemand hoe streng ze daadwerkelijk zijn met de genoemde %. Wordt je hele aanvraag direct afgekeurd als je een paar % afwijkt qua ooghoogte bijvoorbeeld?
nick.ml80
Amerika-ontdekker

Bericht door nick.ml80 »

Marieke30 schreef:Weet iemand hoe streng ze daadwerkelijk zijn met de genoemde %. Wordt je hele aanvraag direct afgekeurd als je een paar % afwijkt qua ooghoogte bijvoorbeeld?
Ik zou het niet weten, maar de eisen lijken mij er niet voor niets te staan. Dus om zeker te zijn zou ik me er gewoon aan houden.
-----------------------------------------
2011: West Coast America!
2011: Iceland
2009: East Coast / South Australia
2007: Washington DC to New York
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer