Het probleem is dat ik werk met het paranormale zo wie al moeilijk in Nederland laat staan in Amerika. Zij zien me daar als een soort van paardenfluisteraar en dat ben ik beslist niet. Mijn studie homeopathie geld weer niet in Amerika zou daar dan weer opnieuw 4 jaar de schoolbanken in moeten dus dat betekend geen inkomsten en paardefluisteraars zijn daar weer genoeg dus.............. het lijkt echt een onmogelijke vesting maar dacht even dat diegene (overigens niet van dit forum) het serieus meende dat een huis kopen legaal was door er 11 maanden en 1 week te gaan wonen en dan dus op vakntie voor 3 weken.Ik zou bijna zeggen: met de krassen als ik hier op mijn ziel heb opgelopen tijdens het hele immigratie gebeuren konden die paar krassen op de droger er nog wel bij. Ik heb 'em inmiddels ook niet meer, bij een van onze verhuizingen gingen we in een huur-apartement wonen, W/D is dan al aanwezig.
Beste Anton ! ik kan me je frustratie volledig invoelen. Maar omgekeerd, als je in Ned. een huis koopt mag je je daarom ook niet zomaar in Ned. vestigen. Wat heet, toen ik in Ned. een huis kocht destijds had ik vergunning van de lokale overheid nodig om erin te kunnen wonen !
Overigens, begrijp dat bijdrages naar jou toe altijd goed bedoeld zijn ! In de ideale situatie zou ieder die in de US wil wonen en daar iets kan bijdragen aan de samenleving, daar ook de kans voor moeten krijgen.
Helaas zo werkt het in de praktijk niet.
Vraag ik me af: je schreef over homeopathie bij dieren/paarden. Hoeveel ervaring heeft men daarmee in de US ? Is het een idee niet direkt zelf te praktizeren maar er voorlichting/onderricht in te gaan geven aan veeartsen enz. Is er niet een fabrikant van homeopatische middelen die je daarvoor kan aannemen. (Ja sorry, kan het niet laten....)
Ik hoop dat een advocaat gespeciialiseerd in visa mij dus echt verder kan helpen en ja een bestaand bedrijf over nemen ja dat zie ik gewoon niet zitten bovendien zou ik dan moeten inleveren qua koop huis.
Moelijk hoor maar ik ben nog steeds vast besloten
Groet Anton