Lijkt me geen slechte keuze, om in het junior jaar gezet te worden. Dan kan je nog even 'rustig' wennen voordat je al weer van school af moet. Knap van je dat je die AP vakken aan kan. Ik had AP Spanish maar dat was echt veel te hoog gegrepen. Wat voor Engels vak heb je? Dat zei me niet zo veel, wat je noemde.magicalgin schreef:
Ik ben in Junior year gezet vanwege mijn leeftijd, maarja kijk ik had eerst normaal Chem gekozen, maar dat was veel te simpel. Ik bedoel, "hoe lang is een boek in cm, en hoelang in m?" Dus ik had meteen AP gekozen daarna. De rest werd gewoon aan mij geadviseerd. Voorderest gaat het wel goed met mij, beetje vermoeid maar daar wen ik wel aan. En vrienden heb ik nog niet echt, maar dat komt nog wel, eerst een beetje wennen aan de school enzo.
En die vrienden komen inderdaad wel. Pas in februari kreeg ik echte Amerikaanse vrienden, terwijl ik in augustus begon. Nou was ik een exchange student en geen echte immigrant, en dus had ik wel houvast aan twee vriendinnen die ook exchange students waren (Duitse en Colombiaanse, tot op de dag van vandaag mee bevriend). Dat scheelt wel. Misschien zijn er op jouw school ook wel exchange students die nog niet echt een vriendengroep hebben waarmee je misschien een keer wat leuks kan doen en je woonplaats kan ontdekken. En verder gewoon jezelf openstellen naar al het contact. Amerikanen zijn vaak erg vriendelijk.