Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
praktische emigratievragen
Hey StefanP, goed te horen dat alles ok is daar. Ben wel geduldig met de diensten hier en probeer het "tactisch" aan te pakken. Jij bent degene die hier wilt blijven en hebt hun hulp daarbij nodig. Ik vond de SSN aanvraag vrij eenvoudig moet ik zeggen, 2 weken later kreeg ik gewoon mijn kaart in de bus, hier moet je dat aanvragen bij het Social Security bureau, weet niet hoe dat in Texas zit.
In ieder geval welkom en houdt de moed erin,
Richard
In ieder geval welkom en houdt de moed erin,
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Stefan, "ongelofelijk hoe goedkoop de huizen hier zijn". Waar jij zit, dus ! Waar ik woon - het midden van CA - zijn de prijzen de afgelopen drie jaar verdubbeld, hier kost en simpel optrekje inderdaad al snel rond de 250.000 dollar - als je het kunt vinden.
Rond LA moet je ong. een half miljoen hebben of kunnen lenen. Ook in andere gebieden in de US zijn de huizen-prijzen de afgelopen jaren sterk gestegen.
De hoogte van de prijzen hangt af van de lokatie en loopt enorm uiteen.
Overigens, RPerre, jouw situatie is geen goed vergelijkingsmateriaal: je bent getrouwd met een Amerikaans staatsburger met een vast adres en een baan en een credit-rating enz. enz. en je hebt een groene kaart. Dat is een totaal ander plaatje dan iemand als Stefan, die hier net aankomt op een tijdelijke werkvergunning.
Rond LA moet je ong. een half miljoen hebben of kunnen lenen. Ook in andere gebieden in de US zijn de huizen-prijzen de afgelopen jaren sterk gestegen.
De hoogte van de prijzen hangt af van de lokatie en loopt enorm uiteen.
Overigens, RPerre, jouw situatie is geen goed vergelijkingsmateriaal: je bent getrouwd met een Amerikaans staatsburger met een vast adres en een baan en een credit-rating enz. enz. en je hebt een groene kaart. Dat is een totaal ander plaatje dan iemand als Stefan, die hier net aankomt op een tijdelijke werkvergunning.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 5041 Weergaves
-
Laatste bericht door 1N9R1D