Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Bericht door Reny »

Ik vind het zo erg voor alle winnaars, heb er geen woorden voor.

Hopelijk krijgen jullie snel een nieuwe kans!
Veel sterkte,

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Amerikanees
Amerikafan

Bericht door Amerikanees »

Only the strong survive.....
Steffanie
Amerikafan

Bericht door Steffanie »

Oh wat enorm balen!!

Ik ga voor jullie duimen.
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Wat ontzettend balen, sterkte voor iedereen die het aangaat !!!!!

Groetjes,
Monique
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Ongelooflijk, ik las het gisteren op teletekst en moest gelijk aan de mensen hier op het forum denken die hadden gewonnen. Ik hoop van harte dat ze daar de verantwoordelijkheid nemen en jullie alsnog in de selectie houden! Sterkte ermee!
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

ik lees dit nu pas maar dacht van begin af aan al dat er een andere soort loting had plaats gevonden.Want met z'n 2-en winnen kan toch haast niet.En dan zo veel mensen die al vroeg ingeschreven waren.Maar desondanks is het super zuur voor al degene die gewonnen hebben/hadden. Met z'n allen een rechtzaak aanspannen zal er wel niet inzitten.Voor iedereen is het super sneu vooral de situatie van georgie heb ik ook gevolgd.Hopenlijk kom je er goed uit !
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
tombourgui
Amerika-ontdekker

Re: DV-2012 resultaten niet geldig...

Bericht door tombourgui »

Zjak schreef:Ikzelf ben niet geïmpacteerd, maar ik wil graag mijn medeleven tonen met winnaars die nu hun winnend ticket zouden kunnen kwijtraken. Ik mag er niet aan denken als ik in jullie situatie had geweest.
idem dito hier, kan me niet voorstellen wat dit voor sommige mensen moet betekenen...
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Dank je Jokaluma. Ik ben ook nog steeds echt van slag. Niet zo gek na zo'n klap, maar vooral omdat ik psychisch eigenlijk net weer wat beter was. Moet weer opnieuw beginnen met leven inrichten, had net weer een doel voor ogen, en nu voelt het weer helemaal doelloos. Nog wel erger dan hier voor denk ik. Toen wist ik ook niet goed wat ik wilde, maar nu voelt het helemaal als een domper.

Gelukkig veel met m'n tante en moeder gepraat, die erg lief zijn. Het engste en ergste vind ik nog wel dat het nu weer zo terug bij af is, het was een stap vooruit, maar weer drie terug gevoelsmatig. Het gaat voor mij veel dieper dan 'oh ik mag niet naar Amerika', maar het is echt een toekomstbeeld wat in duigen valt, en wat weer een soort concreet doel in m'n leven was, waar ik inderdaad ook weer plezier en kracht uit haalde. En dat laatste vind ik echt wel heel naar en eng, nu voelt het echt alsof ik met niets zit. Tuurlijk weet ik dat ik een fijn huis heb en een fijne familie, maar het voelt echt even keihard om geen 'doel' meer te hebben, juist omdat dat precies ook het probleem was voordat ik dit hoorde.

Dus ja, zit een beetje in een diep dal nu. Maar ik moet maar proberen die twee dingen goed los te koppelen, en ook hier weer wat concrete dingen te krijgen zoals een leuke baan enzo. Maar voor nu zit ik daar echt nog niet op te wachten, eerst even deze klap verwerken. Het is echt een droom die in duigen valt, en het voelt echt heel erg raar en leeg en naar.

Komt wel weer goed, maar is nu wel echt even heel naar. (en er over schrijven helpt wel dus vandaar m'n uitgebreide antwoord)

Mijn oom werkt trowens als redacteur buitenland voor onze grote nieuwszender en is er een item over aan het maken voor het journaal, en heeft contact opgenomen met de correspondent in Amerika. Niet zozeer dat daar wat mee te bereiken valt, maar het is natuurlijk toch ook wel nieuws. Dus wie weet komt 't nog op 't journaal vandaag of morgen.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Met ongeloof en verbazing las ik dat de DV-2012 lottery ongeldig is verklaard. Wat een ramp en impact heeft dit voor alle gedupeerden. De beslissing dat er op 1 juli opnieuw geloot gaat worden kan ik begrijpen maar heel triest dat dit heeft kunnen gebeuren.

Er zijn ergere dingen in de wereld zoals al gesuggereerd, maar als je dit persoonlijk treft hakt dat er toch behoorlijk in. Je leven/toekomst staat toch binnen twee weken finaal op z'n kop.

Ik wens iedereen die dit aangaat heel veel sterkte deze klap te verwerken.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
HiddenDriver
Amerika-ontdekker

Bericht door HiddenDriver »

hekkie schreef:Met ongeloof en verbazing las ik dat de DV-2012 lottery ongeldig is verklaard. Wat een ramp en impact heeft dit voor alle gedupeerden. De beslissing dat er op 1 juli opnieuw geloot gaat worden kan ik begrijpen maar heel triest dat dit heeft kunnen gebeuren.
Helaas is het pas 15juli dat de resultaten zullen worden bekend gemaakt. is nog een dikke 2 maand.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Jeetje, wat schandalig is dit, ongelofelijk!
Heel veel sterkte voor iedereen die dacht gewonnen te hebben!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Elke attendeerde me op dit berichtje... ik heb er geen woorden voor..... ik vind het echt zo erg voor diegenen die "gewonnen" hadden... ik kan me jullie blijdschap zo goed voorstellen en net als je aan het idee gewend bent... krijg je dit.

Ik hoop oprecht dat diegenen die gewonnen hadden alsnog winnen!
md89
Amerika-ontdekker

Bericht door md89 »

Wat vreselijk voor de mensen die bericht hebben gehad. Veel sterkte en ik duim voor jullie!
Afbeelding
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Aaaaaach, dit is echt vreselijk voor alle winnaars!!! :o :o Onbegrijpelijk dat zoiets kan gebeuren. 't Is niet dat de mensen hier meedoen aan een ticket voor een pretpark ofzo. Het gaat toch om een belangrijke beslissing in het leven van elke deelnemer (en zijn familie)! :roll:
Hopelijk is iedereen er volgende keer weer bij zeg. :cry:
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Heel veel sterkte alle "Winnaars", hopelijk lukt het in de volgende ronde!
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Wat een naar bericht om te lezen.
Ik wens iederen die nu ingeloot is heel veel sterkte toe en hoop dat je in juli alsnog goed nieuws krijg.

Groetjes,
Susie One
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
iElkie
Amerika-newbie

Bericht door iElkie »

Ik begrijp niet helemaal waar dat getal 22.000 vandaan komt. Als er normaal 100.000 winnaars zijn en bij deze trekking was 90% van de winnaars afkomstig uit de eerste twee dagen... Dat betekent dat 90.000 mensen uit dag 1 en 2 winaars waren. Maar dat bleek niet te kloppen voor 22.000 onder hen. Voor de 68,000 anderen dus wel? Dat is toch nog altijd een heel vreemde verhouding als je weet dat er 30 "inschrijvingsdagen" waren? Of zie ik het helemaal verkeerd?

Natuurlijk vind ik het echt rotnieuws voor alle winnaars. Het was jullie echt gegund. Toch hoop ik dat niemand het me kwalijk neemt als ik zeg dat ikzelf wel blij ben met de beslissing om een nieuwe trekking te houden. Ik heb met opzet gewacht tot 10/10/10 om me in te schrijven (tikkeltje bijgelovig, haha!). En als dan blijkt dat mijn entry door een technische fout is genegeerd... :o

Nog eens, ik vind het echt erg voor alle teleurgestelde winnaars, maar als verliezer kan ik deze beslissing wel appreciëren.
AlexFL
Amerika-ontdekker

Bericht door AlexFL »

@iElkie 22.000 betreft volgens mij het aantal 'winnaars' welke hun status tussen 1 en 13 mei hebben nagekeken. Voor de overige 78000 die gekozen waren is het niet zo'n ramp want die hebben nog niet ingelogd om te kijken of ze uberhaupt gewonnen hebben.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Dat van dat rekensommetje is mij ook nog steeds niet helemaal helder. Ik krijg de indruk dat er uberhaupt maar 22.000 geselecteerd waren ipv 100.000.

Voor mijn gevoel is deze beslissing ook de beste. Immers, er was een inschrijfperiode van 30 dagen en dus zou het nooit zo mogen zijn dat je op basis van het moment van inschrijving meer of minder kans zou maken. In mijn geval schreven we ons niet de eerste dagen in omdat we in het buitenland zaten. We hadden het kunnen doen, natuurlijk, maar waarom? Het kon immers ook als we weer terug waren. Achteraf had je dan het gevoel kunnen hebben van 'had ik toch maar even de moeite genomen, die eerste dagen'.
Ik denk dus ook niet dat er een argument is om degenen die nu geselecteerd waren nu meer kans te geven oid, aangezien de loting onwettig was. Dat is heel hard maar wel waar.

Overigens meen ik me te herinneren dat er in de verklaring, het filmpje, niet slechts over 'inconvenience' maar ook over 'disappointment' werd gesproken. Niet dat dat het een mindere teleurstelling maakt....
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Mijn (Amerikaanse) verloofde zei onmiddellijk dat de enige eerlijke oplossing een hertrekking is, waarbij daarnaast alle 22.000 mensen die al dachten dat ze winnaar waren, toch nog een greencard krijgen. Ik vind het vreemd dat ze dit niet gedaan hebben. Zoals iemand eerder al zei: 22.000 extra immigranten is in de VS een druppel op de gloeiende plaat.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer