Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar in de VS zou je willen wonen?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Ik heb even gekeken op findyourspot.com en het lijkt een behoorlijk transparante vragenlijst. Als je de V.S. goed kent, kun je op basis van de gestelde vragen vrij eenvoudig inschatten waar ze je zogezegd naartoe sturen.

Ron (in Seattle)
http://www.dutchavenue.com
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

dutch_in_seattle schreef:Ik heb even gekeken op findyourspot.com en het lijkt een behoorlijk transparante vragenlijst. Als je de V.S. goed kent, kun je op basis van de gestelde vragen vrij eenvoudig inschatten waar ze je zogezegd naartoe sturen.
Vind ik juist niet, maar ik ken Amerika dan ook niet heel specifiek. Maar je zou denken dat parken, meren, bergen, natuurschoon, cultuur, religie.... haast overal in Amerika terugkomt... Wat betreft het Weer heb ik het vrij Neutraal ingevuld, met een kleine voorkeur naar milde winters en lange warme zomers. Maar ik houd van de 4 seizoenen ... Het enige waar ik de test enigszins kon "manipuleren" is bij het aangeven van een voorkeurs plek. In mijn geval dus de Oostkust ...

Mijn lijst (ik had slechts de eerste 7 plaatsen genoemd) varieert dan ook van NY, PA, VA, NC tot Florida
Sandy
Dutch_Bella
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Dutch_Bella »

Mijn lijst (ik had slechts de eerste 7 plaatsen genoemd) varieert dan ook van NY, PA, VA, NC tot Florida
PA? Daar wonen mijn toekomstige lieve schoonouders. Ik zou zeggen Oklahoma.
I really miss my boyfriend from America.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wat trekt jou aan in Oklahoma?
Zelf ben ik er nog nooit geweest, dus ik heb totaal geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dutch_Bella
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Dutch_Bella »

kastelke schreef:Wat trekt jou aan in Oklahoma?
Zelf ben ik er nog nooit geweest, dus ik heb totaal geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen...
Eerlijk gezegd ken ik deze staat per toeval terecht , maar altijd als ik hier op bezoek (vakantie) ben bevalt het zo goed dat ik hier niet meer weg wil. Mijn vriend die heeft hier gestudeerd en die woont hier al. Het is hier ook fijn om te wonen, nogal al gevarieerd wat betreft steden, maar ook de omgeving. In sommige streken staan zelfs buffels langs de weg.

Wat mij direct opviel is dat de mensen nogal al zeer Christelijk zijn. Ze zeggen meestal wel God Bless en die dingen.
Laatst gewijzigd door Dutch_Bella op 23 apr 2006, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
I really miss my boyfriend from America.
maartena
Amerikafan

Bericht door maartena »

Ik woon al ruim 4 jaar in de buurt van Los Angeles, maar eigenlijk zou ik liever in San Diego willen wonen, of nog liever in Portland, Oregon. Alleen ben ik in de laatste stad nog nooit geweest, maar ik ga binnenkort eens een lang weekend kijken....
"I reject your reality, and substitute my own!"
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Ik heb geen flauw idee waar, ik ben hier net een jaar. ;)

Ik vind 't hier wel best, meer dan dat zelfs: Ruimte, niet duur, echte winters echte zomers, relaxte mensen, goede baan en eigen huis, mooie rustige omgeving en toch 15 min. van downtown Grand Rapids af en veel familie en vrienden hier. :)

Er zijn natuurlijk altijd mooiere plekken die je tegen gaat komen maar aan de andere kant moet je tevreden zijn met wat je hebt, ik in ieder geval wel.

Tja, ik blijf hier wel even hangen. ;)

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer