Nu heb je eindelijk iets positiefs om naar uit te kijken, dan gebeurdt er iets wat ik nooit had verwacht.
De DV lotery ongeldig verklaren.
Ik heb er geen woorden voor.
Ik hoop dat je ondanks alles positief blijf en dat je in juli alsnog ingeloot wordt.
Ik heb nu vanaf begin af aan mee gelezen op het forum over je 'winst', je blog gevolgd en nu de teleurstelling. Ik zit eigenlijk al dagen te denken wat ik moet zeggen. Probeer me te verplaatsen in je gevoel.............maar dat gaat gewoonweg niet.
Ik vind het zo k lote dat je dit moet overkomen. Zeker nu!
Ik ga heel hard duimen totdat de blaren erop staan dat je straks weer wordt uitgeloot. Blijf sterk Sophie! Het gaat je zeker lukken!
Ik meen het echt als ik zeg dat ik echt zo verbaasd ben van alle lieve mensen en berichten, zowel toen ik gewonnen had en nu, het doet me echt zo goed. Het getuigt weer echt van wat voor hecht forum dit is, en dat we elkaar dingen gunnen. Ik ben er echt van onder de indruk!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.