Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Typisch Nederlandse dingen meenemen met emigratie

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Typisch Nederlandse dingen meenemen met emigratie

Bericht door suebrons »

Ik heb vanuit Nederland koffieschepjes over laten komen. Kon ze hier maar niet vinden...de koffieschepjes kwamen aan en waar loop ik tegenaan in de Walmart...Maar goed ik ben zo aan de Nederlandse gewend dat ik die nog steeds gebruik.

En aardappel schil mesjes vanuit Nederland. Ik ben nog steeds op zoek naar een alternatief hier. Ik schil er wel geen aardappels mee maar voor fruit vind ik dit het ideale mesje.

Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Maar ik zit 5 miles bij een Ikea vandaan en daar verkopen ze toch wel veel wat ik in Nederland ook van de Ikea had :-)
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Typisch Nederlandse dingen meenemen met emigratie

Bericht door Loek »

Aardappelschipmesje! Dat is inderdaad het artikel wat ik hier ook nooit de juiste van kon krijgen. In Nederland gebruikte ik altijd deze:

Afbeelding

Na 15 jaar gebruik was het ding verbogen en verroest, maar het was de enige waar ik mee om kon gaan. Toen vond ik op een dag in een klein winkeltje in Denver precies dezelfde! Ik kocht er meteen vier en vroeg aan de winkelier of hij ze uit Nederland importeerde. Nee hoor, blijken ze uit zwitserland te komen. Thuis nog eens op die oude van mij gekeken en ja hoor: Made in Switserland...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer