Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Droom... Maar alleen
- dvy
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Droom... Maar alleen
ik wil naar de states verhuizen, een hele klus dus
, ik kan logeren bij een amerikaanse vriend maar ik heb dan een tijdspanne van max 90dagen, wat kan ik doen?? kan of mag ik daar werk zoeken (maar niet beginnen te werken) en zo terug komen en hier alles verder regelen? of hoe moet ik het doen??? ik heb geen familie daar alleen een goede vriend, Ik ben op dit moment radeloos want ze hebben mij gezegt als ik naar de ambesade ga en mij inschrijf en dan voor 90 dagen vertrek dat mijn toegang gewoon geblokeert word in de states, Ik hoop dat iemand het zelfde probleem had als mij nu, en die nu woont in de states ( waar ik wil gaan is Nashville, Tennesee)
doodgewone gast met een droom
tja ik weet niet wat Redneck je allemaal al verteld heeft, maar om "gewoon" hierheen te komen is onmogelijk tenzij je binnen 90 dagen een vriendin vind en gaat trouwen
anders dan dat zou ik je aanraden om aan de loterij mee te doen en/of een bedrijf in de VS te vinden die je werk wilt geven en je wilt sponsoren!
Richard
anders dan dat zou ik je aanraden om aan de loterij mee te doen en/of een bedrijf in de VS te vinden die je werk wilt geven en je wilt sponsoren!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
- dvy
- Amerika-newbie
- Contacteer:
havent heard of that, but can i work then? i have to work to make a living, if you get my piont .... thw for your tips anyway, i keep that in mindNL-USAvisa schreef:Have you considered a J-1 Exchange Visitor visa (valid up to 18 months) or even an H-2B seasonal worker visa (six months)? If not, you should explore these possible visa options.
Dick
doodgewone gast met een droom
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties