Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Atlanta, here I come
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
Atlanta, here I come
amai amai, en ik maar wachten.
Het is een hele tijd geleden dat ik hier nog ben geweest, in het begin van dit jaar ging alles over een vrouw vinden en trouwen en in Ohio blijven.
Wat er allemaal kan veranderen he.
In die periode besloot ik er volledig voor te gaan en echt naar the states te verhuizen, maar waarom zou ik dan een noordelijke, koude staat nemen als Ohio.
Dus besloot ik naar Houston te verhuizen, heb via myspace en yahoo heel wat dames leren kennen daar. En alles ging goed, met online solliciteren en zo.
Tot ik een dame van Atlanta, Georgia leerde kennen. Online zijn we stapel verliefd geworden op elkaar en heb dan in Juli daar werk gezocht. Ben 2 weken bij haar gebleven. EN ik heb daar een fantastische job gevonden. Maar met het meisje ging het minder goed. Ik kon niet winnen tegen haar weed-verslaving. Zie haar nog steeds graag, maar kan nooit lukken. Dus vertrok ik uit Altanta met een job, maar geen vriendin.
Ondertussen zijn we december en heb ik mn visum nog steeds niet.
M'n baas in Atlanta was de papieren kwijt geraakt en durfde het niet zeggen, had ik daar al 2 maand verloren.
Om to the point te komen; ik en wep ( het programma dat zal kijken voor mn visum) zijn ongeduldig aan het wachten op het 2019 formulier van de ambassade dat elk moment moet toekomen bij WEP.
Dan is het enkel nog de administratiekosten betalen en mn visum gaan bestellen en dan 3 dagen later gaan ophalen.
WOW wat een boterham he,
F.Y.I. mn visum is een stage-visum voor 18 maand. Dus ik heb 18 maand de tijd om te kijken voor een H1-B1 visum of om te trouwen.
Groetjes vanuit België en vlug Atlanta, Georgia
Het is een hele tijd geleden dat ik hier nog ben geweest, in het begin van dit jaar ging alles over een vrouw vinden en trouwen en in Ohio blijven.
Wat er allemaal kan veranderen he.
In die periode besloot ik er volledig voor te gaan en echt naar the states te verhuizen, maar waarom zou ik dan een noordelijke, koude staat nemen als Ohio.
Dus besloot ik naar Houston te verhuizen, heb via myspace en yahoo heel wat dames leren kennen daar. En alles ging goed, met online solliciteren en zo.
Tot ik een dame van Atlanta, Georgia leerde kennen. Online zijn we stapel verliefd geworden op elkaar en heb dan in Juli daar werk gezocht. Ben 2 weken bij haar gebleven. EN ik heb daar een fantastische job gevonden. Maar met het meisje ging het minder goed. Ik kon niet winnen tegen haar weed-verslaving. Zie haar nog steeds graag, maar kan nooit lukken. Dus vertrok ik uit Altanta met een job, maar geen vriendin.
Ondertussen zijn we december en heb ik mn visum nog steeds niet.
M'n baas in Atlanta was de papieren kwijt geraakt en durfde het niet zeggen, had ik daar al 2 maand verloren.
Om to the point te komen; ik en wep ( het programma dat zal kijken voor mn visum) zijn ongeduldig aan het wachten op het 2019 formulier van de ambassade dat elk moment moet toekomen bij WEP.
Dan is het enkel nog de administratiekosten betalen en mn visum gaan bestellen en dan 3 dagen later gaan ophalen.
WOW wat een boterham he,
F.Y.I. mn visum is een stage-visum voor 18 maand. Dus ik heb 18 maand de tijd om te kijken voor een H1-B1 visum of om te trouwen.
Groetjes vanuit België en vlug Atlanta, Georgia
I am where I need to be
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij de meeste mensen is de nachtmerrie van de realiteit groter dan de droom...Felipe9255 schreef: when the dream is big enough, you will get there.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
heb wel een paar fantastische sites gevonden.
kan ik alles in vinden, hoef ik maar een weekje een auto te huren.
Enkel voor Atlanta:
http://www.ajc.com
en voor iedereen http://www.craigslist.org
of ga naar een zoeksite en typ in craigslist 'stad' en je vind er alles dat je wil.
kan ik alles in vinden, hoef ik maar een weekje een auto te huren.
Enkel voor Atlanta:
http://www.ajc.com
en voor iedereen http://www.craigslist.org
of ga naar een zoeksite en typ in craigslist 'stad' en je vind er alles dat je wil.
I am where I need to be
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Atlanta, here I come
Lijkt me ruim voldoende de tijd. Elkaar goed leren kennen is overratedFelipe9255 schreef:Dus ik heb 18 maand de tijd ....... om te trouwen.
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht