Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe heb je je vriendin/vrouw ontmoet in u.s.a
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nah, da's onmeunig mooi om te hoor'n. BTW Twente heeft vandaag 1-1 gespeeld tegen AJAX bij hen op bezoek in de Arena. Uiteraard heeft Twente daar te weinig mee gekregen.Color01 schreef:ik heb dat twentse accent nog steeds... alleen als ik zeg maar met iemand in nederland bel... dan gebruk ik soms engelse woorden

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je hier misschien wat aan?Color01 schreef:ik wou dat ik hier samenvattingen kon zien van het voetbal in nederlandrene.jager schreef: Nah, da's onmeunig mooi om te hoor'n. BTW Twente heeft vandaag 1-1 gespeeld tegen AJAX bij hen op bezoek in de Arena. Uiteraard heeft Twente daar te weinig mee gekregen.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Zelfde probleem hiero - helemaal nu Talpa gestopt is met het broadcasten van 'De wedstrijden'.Color01 schreef:ik wou dat ik hier samenvattingen kon zien van het voetbal in nederlandrene.jager schreef: Nah, da's onmeunig mooi om te hoor'n. BTW Twente heeft vandaag 1-1 gespeeld tegen AJAX bij hen op bezoek in de Arena. Uiteraard heeft Twente daar te weinig mee gekregen.
Via deze blog kan ik iig nog wel de meeste Europese wedstrijden zien, die op YouTube zijn gezet. Helaas staan hier niet altijd de Nederlandse wedstrijden op, maar goed zoeken op YouTube doet wonderen (geef het 2 a 3 dagen de tijd).
- Color01
- Amerika-expert
hier zijn wel een paar hoogte punten van de wedstrijd.Appie schreef:
Zelfde probleem hiero - helemaal nu Talpa gestopt is met het broadcasten van 'De wedstrijden'.
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=5825
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
mijn romantische :) verhaal
Grappig dit onderwerp.. ik probeer het kort te houden..
Ik ben "mijn Amerikaan" (Steve) tegengekomen eind februari 1998 toen ik met een vriendin 3 weken had rondgetrokken in Costa Rica. Op de laatste dag brachten we een bezoek aan Vulcan Poas en daar kwamen we Steve en een vriendin van hem tegen. Gewoon even gepraat iets in de trant van "mooi he, die vulkaan", verder niks. De volgende dag ging op terug naar Nederland (mijn vriendin bleef voor een half jaar) en daar kwam ik Steve weer tegen in het vliegtuig! We zagen elkaar bij de wc's en moesten wachten, dus begonnen wat te praten. Hij vertelde dat hij naar Connecticut ging (toen dacht ik nog dat het een stad was, erg he?). Anyway. We moesten allebei overstappen in DC en daar hebben we e-mail adressen uitgewisseld.
Eenmaal thuis (toen in Amsterdam) zijn we gaan emailen. Eerst 1 keer per week, later werd het al snel elke dag.. en ik werd langzamerhand verliefd op hem. Eind augustus vertelde hij me dat hij in oktober naar Nederland en Duitsland zou komen -hij wilde me graag opzoeken en ging ook op bezoek bij een vriend in Duitsland. Hij kwam dus (reuze eng vond iK!) Uiteindelijk heeft hij die vriend in Duitsland nog maar 1 dag gezien (hij vloog terug via Munchen, dus moest wel) en hebben we een erg gezellige tijd gehad samen. Het klikte dus meteen. En ik heb toen meteen een vlucht geboekt om met kerst bij hem te komen. Vervolgens heb ik hem elke paar maanden opgezocht en is hij ook een paar keer bij mij geweest (ik was wat flexibeler met mijn tijd want was nog student). In juni 2000 studeerde ik af en ben meteen naar hem toegegaan (toen in Boulder, CO) en sindsdien wonen we samen.. in september 2000 zijn we getrouwd. We zijn in 2004 naar Nederland gegaan en nu wonen we sinds 9 november in Pennsylvania!
Groetjes, Nynke
Ik ben "mijn Amerikaan" (Steve) tegengekomen eind februari 1998 toen ik met een vriendin 3 weken had rondgetrokken in Costa Rica. Op de laatste dag brachten we een bezoek aan Vulcan Poas en daar kwamen we Steve en een vriendin van hem tegen. Gewoon even gepraat iets in de trant van "mooi he, die vulkaan", verder niks. De volgende dag ging op terug naar Nederland (mijn vriendin bleef voor een half jaar) en daar kwam ik Steve weer tegen in het vliegtuig! We zagen elkaar bij de wc's en moesten wachten, dus begonnen wat te praten. Hij vertelde dat hij naar Connecticut ging (toen dacht ik nog dat het een stad was, erg he?). Anyway. We moesten allebei overstappen in DC en daar hebben we e-mail adressen uitgewisseld.
Eenmaal thuis (toen in Amsterdam) zijn we gaan emailen. Eerst 1 keer per week, later werd het al snel elke dag.. en ik werd langzamerhand verliefd op hem. Eind augustus vertelde hij me dat hij in oktober naar Nederland en Duitsland zou komen -hij wilde me graag opzoeken en ging ook op bezoek bij een vriend in Duitsland. Hij kwam dus (reuze eng vond iK!) Uiteindelijk heeft hij die vriend in Duitsland nog maar 1 dag gezien (hij vloog terug via Munchen, dus moest wel) en hebben we een erg gezellige tijd gehad samen. Het klikte dus meteen. En ik heb toen meteen een vlucht geboekt om met kerst bij hem te komen. Vervolgens heb ik hem elke paar maanden opgezocht en is hij ook een paar keer bij mij geweest (ik was wat flexibeler met mijn tijd want was nog student). In juni 2000 studeerde ik af en ben meteen naar hem toegegaan (toen in Boulder, CO) en sindsdien wonen we samen.. in september 2000 zijn we getrouwd. We zijn in 2004 naar Nederland gegaan en nu wonen we sinds 9 november in Pennsylvania!
Groetjes, Nynke
Mooi verhaal hoor. Gek he, hoe het kan lopen.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Nynke,
Jullie waren dus voor elkaar bestemd. Dat gevoel heb ik met Rick ook (we kozen elkaar, zonder dat we het van elkaar wisten). Fijn, dat je weer aan deze kant van de plas woont
.
Jullie waren dus voor elkaar bestemd. Dat gevoel heb ik met Rick ook (we kozen elkaar, zonder dat we het van elkaar wisten). Fijn, dat je weer aan deze kant van de plas woont

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Nynke,
Dat is een heel mooi verhaal wat je hebt geschreven. Zo zie je maar weer waar een toevallige ontmoeting toe kan leiden.
In januari gaan Coyote (een andere moderator) en ik een bezoek brengen aan de mods in Amerika. Er woont ook eentje in Pennsylvania en ik ben erg benieuwd hoe die Staat er uitziet.
Hopelijk bevalt het jullie goed in Amerika. Het is leuk als je ons een beetje op de hoogte houdt van die ervaringen.
Groetjes Marjan
Dat is een heel mooi verhaal wat je hebt geschreven. Zo zie je maar weer waar een toevallige ontmoeting toe kan leiden.
In januari gaan Coyote (een andere moderator) en ik een bezoek brengen aan de mods in Amerika. Er woont ook eentje in Pennsylvania en ik ben erg benieuwd hoe die Staat er uitziet.
Hopelijk bevalt het jullie goed in Amerika. Het is leuk als je ons een beetje op de hoogte houdt van die ervaringen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Scranton... dat ken ik van "The Office"PeeJay schreef:Iets ten Noorden van Scranton, dus zo'n 2½ uur van jullie vandaan.
/PeeJay

Anyway... Ik heb mijn Amerikaanse vrouw ontmoet toen ik in Rome (Italie) aan het studeren was. Ik verbleef de eerste paar weken in een appartement bij een Duitse vriendin, wiens kamergenoot mijn huidige vrouw was. Na die paar weken ben en ik in mijn eigen appartement gaan wonen, maar ik kwam haar telkens op de meest onwaarschijnlijke plaatsen terug tegen in de stad. We zijn dan ook samen beginnen uitgaan, en na mijn 2e jaar in Rome zijn we ook gaan samenwonen. Eerst nog een jaar in Rome en dan sinds juli 05 hier in Missoula MT, waar we in augustus 05 ook getrouwd zijn
http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welke omzwervingen een mens al niet moet maken om aan een (Amerikaanse) vrouw te geraken.GoGriz schreef:Ik heb mijn Amerikaanse vrouw ontmoet toen ik in Rome (Italie) aan het studeren was.

:hilarious:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON