Mijn naam is Rick (21), en zit op dit moment in het eerste leerjaar van de opleiding: European School of physiotherapie (engelstalig).
Ik ben al meerdere jaren fan van Amerika, niet alleen dankzij de televisie, maar ook door de vele reizen die ik samen met mijn familie er heen heb gemaakt.
Ook ben ik afgelopen zomer alleen naar New York geweest voor 3 maanden, dit om mee te helpen op een summercamp (camp Loyaltown, Hunter NY), dit heeft mijn hele perspectief verandert over de mensen in amerika. Ook heb ik natuurlijk al heel wat connecties gemaakt in de staten NY, Cali en Texas.
Zelf heb ik dus al ervaring met bijna elke staat in Amerika, en weet zelf nu ook al het één en ander over een visum (J-1), de TOEFL test en de reisjes naar de amerikaanse ambassade in Amsterdam

Ook heb ik familie wonen in New York, waarmee ik toch elke maand met skype en ook elke zomer zie.
Mijn vraag is: Is er nog veel vraag naar PT in Amerika?
Heb ik meer kans om toegelaten/geaccepteerd te worden, aangezien ik studeer aan European School of Physiotherapie? (Heb het niet over de greencards/visums/ambassade)
Zelf is mijn grote droom (waar ik dagelijks voor leer) om naar Californië te verhuizen en daar mijn droom waar te maken.
Aankomende zomer ga ik wederom voor 3 maanden naar Amerika, dit keer ga ik naar een Camp net buiten L.A
Hopelijk heb ik na deze zomer echt het idee dat dit voor mij voorbestemd is, en dat ik mijn droom echt na ga.
(P.s ik ben bang dat er menig spelfouten in deze tekst zit, neem me aub dit niet kwalijk...de Ipad begint dood te gaan)