Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Emigratie onmogelijk?
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Emigratie onmogelijk?
Het was $800,000 maar er waren er maar een aantal beschikbaar per jaar (die vaak naar Chinezen gingen, maar ik heb een client gehad uit Kazachstan -een voormalige hoge pief van daar- die er ook zo eentje had). Het zal opgetrokken worden (en ik hoor in de geruchtenmolen dat het naar $1,500,000 zou kunnen gaan).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- EveStars
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hi Alain,
Misschien gekke opmerking, maar zou je het niet weer via HRC International kunnen proberen? Ik zie altijd redelijk wat vacatures staan, en een vriendin van me is vorig jaar nog naar LA vertrokken. Dan zou je via je werkgever, of gedurende die tijd, kunnen proberen een permanente plek te vinden.
Groeten,
EveStars
Misschien gekke opmerking, maar zou je het niet weer via HRC International kunnen proberen? Ik zie altijd redelijk wat vacatures staan, en een vriendin van me is vorig jaar nog naar LA vertrokken. Dan zou je via je werkgever, of gedurende die tijd, kunnen proberen een permanente plek te vinden.
Groeten,
EveStars
May I never wake up from the American dream.
Op wat voor visum is je vriendin vertrokken ?
Ik denk dat TS in prinicipe permanent wil immigreren wil immigreren naar de US.
En dan is in zijn situatie de DV lottery zo ongeveer de enige kans dit waar te maken.
Ik keek nog even bij de top 100 bedrijven mbt. H-1B aanvragen voor het afgelopen jaar. Daar zit geen enkele hotelketen oid. bij.
Idem de top 100 bedrijven als het gaat om aanvragen van groene kaarten.
En als hotelketens iemand aannemen is het vaak een combinatie van hospitality-gebonden kennis/ervaring plus idem op kennis/ervaring op gebied van informatica.
Vergeet niet dat ieder jaar ook een behoorlijk aantal buitenlanders afstudeerd op dit terrein in de US zelf. Die mogen nu een langere periode OPT (zeg maar stage/internship) doen en kunnen op die manier een gooi doen naar een H-1B visum.
Het US bedrijfsleven heeft grote voorkeur voor jonge mensen (mannen vooral), goedkoper, kunnen harder werken, langere dagen maken, enz. Plus ze hebben de meest recente kennis.
Ik denk dat TS in prinicipe permanent wil immigreren wil immigreren naar de US.
En dan is in zijn situatie de DV lottery zo ongeveer de enige kans dit waar te maken.
Ik keek nog even bij de top 100 bedrijven mbt. H-1B aanvragen voor het afgelopen jaar. Daar zit geen enkele hotelketen oid. bij.
Idem de top 100 bedrijven als het gaat om aanvragen van groene kaarten.
En als hotelketens iemand aannemen is het vaak een combinatie van hospitality-gebonden kennis/ervaring plus idem op kennis/ervaring op gebied van informatica.
Vergeet niet dat ieder jaar ook een behoorlijk aantal buitenlanders afstudeerd op dit terrein in de US zelf. Die mogen nu een langere periode OPT (zeg maar stage/internship) doen en kunnen op die manier een gooi doen naar een H-1B visum.
Het US bedrijfsleven heeft grote voorkeur voor jonge mensen (mannen vooral), goedkoper, kunnen harder werken, langere dagen maken, enz. Plus ze hebben de meest recente kennis.
Heb ik idd al geprobeerd. Leeftijd is echter het probleem. Ik ben 37 en en je moet wat jonger zijn om daaraan mee te doen...... helaasEveStars schreef:Hi Alain,
Groeten,
EveStars
100.000 euro is voor mij (en ook andere gezinnen met kleine kinderen) vaak een hoop geld. Vooral als je, zoals wij, een huis gekocht heb zo'n 5 jaar geleden, een paar maanden voordat de huizenmarkt inelkaar klapte. Los van het feit dat het emigreren zelf met een compleet gezin ook een hoop geld kost. Ik wou dat ik het geld had.......PBBI schreef:Met 100.000 euro kom je al een heel eind, dat zijn toch niet de rijken onder ons. Met wat overwaarde in een huis, spaargeld en / of een kleine erfenis dan zijn er toch wel mogelijkheden zoals USInsider schrijft via een E2.alleen een stand voor de rijke onder ons die met veel geld die kant opkunnen
Alleen geld is ook niet voldoende, bijv. een gepensioneerde visum (voor de echte (jonge) rijken) kennen ze niet in de VS.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht