Dus oftewel Dave naar school brengen elke dag en Boyd nu sinds een week twee keer per week naar preschool gaat, wat die nu al super leuk vind en zelfs na de 1e dag al niet meer met ons terug wilde gaan.
Boodschapjes doen wat ik als man echt niet vervelend vind maar zelfs leuk.
Ze hebben hier elke dag een "bring your family back to the table" stand waar verse maaltijden zelf maken gepromoot word en waar je dus ook echt een bordje kan proeven en direct het recept mee kan krijgen. Heeeerlijk..
Wat me wel weer is opgevallen is dat de mensen in the gym waar ik heen ga er allemaal overwegend echt goed uitzien tot echt mega gespierd terwijl het maar een gewone sportschool is en niet echt zo één echt bedoeld voor de hardcore bodybuilder.
En ik merk ook echt de correcte uitvoering van de oefeningen en dat wijt ik aan de goeie sportopleidingen op de scholen hier.
Maar ik moet dus flink aan de bak.

Verder ben ik veel dingen aan het regelen zoals mijn pas gekochte bedrijfswagen te laten beletteren/wrappen, nieuwe verzekeringen afsluiten, advertenties plaatsen, visitekaartjes maken, huizen bekijken, offertes opvragen enz enz.
We gaan ook nog eens over 2 weken weer verhuizen naar een huis waar we dan 1 jaar in zullen blijven.
Dus ook weer electriteit/water/poolboy/lawnguy/bugguy/internet en tv regelen, ja zo kom ik idd nooit aan werken toe ! Wat niet zo erg is BTW ..

Het is hier toch mooi weer dus lekker genieten, ik ben bv net terug van stukje motorrijden en dat van 19.30 tot 20.30 in mij T-shirt en korte broek ...hhmmmm lekkerrr hoorr zo tot het echt te donker werd.