Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leven in Los Angeles

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kiyu
Amerikafan

Re: Leven in Los Angeles

Bericht door kiyu »

kastelke schreef:
kiyu schreef: En ik ben heel blij dat we het kunnen doen, hoe moeilijk het nog steeds is (na 2,5 jaar)!
Kiyu, het is fijn nog eens iets van je te horen! Ik weet dat jullie toen niet in de meest optimale omstandigheden vertrokken zijn, en de economische toestand is vermoedelijk ook niet echt een geweldig pluspunt voor je geweest. Zou je eens willen vertellen welke dingen je ondertussen tegengekomen bent, wat je gedaan hebt dat goed ging, wat tegenviel? Wat je eventueel anders zou aanpakken als je het nu zou overdoen? Wat je zeker terug hetzelfde zou doen (het naar Amerika verhuizen, vermoed ik!)?...
Elke het is inderdaad al weer een tijdje geleden maar ik lees wel regelmatig mee.

Ik kom er later op terug en doe dan mijn verhaal...onze ervaring en met onze omstandigheden en inderdaad in een van de meest slechte tijden!

Het liefst in de 'Margo' stijl maar zo mooi kan ik het helaas niet brengen :D

Kiyu
MargoRozemarijne
Amerika-newbie

Re: Leven in Los Angeles

Bericht door MargoRozemarijne »

Wat leuk jullie verhalen te lezen!

Omdat ik geen werkvisum heeft en mijn man een H visum heeft, gaan we ook meedoen aan de DV-lottery. To be continued (:

Blog: http://margorozemarijne.posterous.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer