Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

verhuizen naar Amerika

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Kareem1137
Amerika-newbie

verhuizen naar Amerika

Bericht door Kareem1137 »

ik ben hier nieuw in deze Topforum !
ik zat met een vraagje , is het mogelijk om een huis in amerika te kopen en daarna in amerika wonen ?
juanita
Amerika-ontdekker

Re: verhuizen naar Amerika

Bericht door juanita »

Volgens mij mag je er wel een kopen maar er niet vestigen en werken. Je komt op een toeristenvisum binnen.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Je mag een huis kopen in Amerika en er beperkt in wonen. Je hebt niet officieel het recht om in Amerika te wonen. Customs houdt bij hoe vaak jij in de states vertoeft en als zij de indruk hebben dat jij semi permanent in Amerika verblijft wordt je de toegang geweigerd. Daar is al veel over geschreven en het is ook al talloze mensen overkomen. Waarom wil je een huis in de USA kopen en waar?
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ja, je kan in de VS een huis kopen. Helaas geeft dat je geen recht om er dan ook te gaan wonen, daarvoor heb je een visum nodig.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Je kan als buitenlander alleen een huis in de VS kopen als je dat contant kan betalen. Je zult geen hypotheek krijgen van een Amerikaanse bank.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer