Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
verhuizen naar Amerika
-
Kareem1137
- Amerika-newbie
verhuizen naar Amerika
ik ben hier nieuw in deze Topforum !
ik zat met een vraagje , is het mogelijk om een huis in amerika te kopen en daarna in amerika wonen ?
ik zat met een vraagje , is het mogelijk om een huis in amerika te kopen en daarna in amerika wonen ?
Re: verhuizen naar Amerika
Volgens mij mag je er wel een kopen maar er niet vestigen en werken. Je komt op een toeristenvisum binnen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je mag een huis kopen in Amerika en er beperkt in wonen. Je hebt niet officieel het recht om in Amerika te wonen. Customs houdt bij hoe vaak jij in de states vertoeft en als zij de indruk hebben dat jij semi permanent in Amerika verblijft wordt je de toegang geweigerd. Daar is al veel over geschreven en het is ook al talloze mensen overkomen. Waarom wil je een huis in de USA kopen en waar?
Ja, je kan in de VS een huis kopen. Helaas geeft dat je geen recht om er dan ook te gaan wonen, daarvoor heb je een visum nodig.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Je kan als buitenlander alleen een huis in de VS kopen als je dat contant kan betalen. Je zult geen hypotheek krijgen van een Amerikaanse bank.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 3621 Weergaves
-
Laatste bericht door goldenhills
-