Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fiancé visum
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Fiancé visum
Goh mensen, wat doen jullie hier gezellig tegen elkaar. 
-
daffy
ppfffffffffffffffffffffffffffffffff
Laatst gewijzigd door daffy op 10 okt 2011, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Sorry deze reactie begrijp ik niet Daffy , waarom doe je zo onaardig?
Ik vind dat jij in eerste instantie en beetje stekelig reageerde, maar wilde het ook een beetje voor je opnemen omdat ik de reacties van een aantal mensen buitengewoon onaardig vind.
Maar nu ga je daar zo op reageren?
Ik vind dat jij in eerste instantie en beetje stekelig reageerde, maar wilde het ook een beetje voor je opnemen omdat ik de reacties van een aantal mensen buitengewoon onaardig vind.
Maar nu ga je daar zo op reageren?
-
daffy
simpel.
Ik wordt hier gewoon moe van meer niet. Ik stel 1 vraag en iemand geeft daar netjes antwoord op, vervolgens komt een ander met een immigratie advocaat, ik antwoord met dat mij dat een beetje overbodig lijkt en opeens wordt ik aan alle kanten aan gevallen, Als ik daar op reageer wordt er meteen gezegt dat ik boos ben of op mijn tenen getrapt ben noem maar op. Ik stuur een mail en leg alles uit en bedank iedereen *KNIP*
Ik wordt hier gewoon moe van meer niet. Ik stel 1 vraag en iemand geeft daar netjes antwoord op, vervolgens komt een ander met een immigratie advocaat, ik antwoord met dat mij dat een beetje overbodig lijkt en opeens wordt ik aan alle kanten aan gevallen, Als ik daar op reageer wordt er meteen gezegt dat ik boos ben of op mijn tenen getrapt ben noem maar op. Ik stuur een mail en leg alles uit en bedank iedereen *KNIP*
Laatst gewijzigd door Clint op 10 okt 2011, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: forumregel 2, 3 en 4.
Reden: forumregel 2, 3 en 4.
-
NaarNYState
- Amerika-ontdekker
Als je advies vraagt op een forum, dan kan het zijn dat je advies krijgt waar je het niet mee eens bent, of waar je niet op zat te wachten. Volgens mij heeft Daffy ook (zelfs naar eigen zeggen), bruikbare antwoorden gekregen. Ik vind de reacties over en weer nogal onvriendelijk, al leggen sommigen gewoon duidelijk hun standpunt uit. Tja, zo gaat dat op een forum, het is niet nodig om je daar enorm druk over te maken. Maar dat is mijn mening
Oh, en toen ik eerder mijn 'ha ha ha' plaatste was dit niet om iemand uit te lachen, meer omdat ik de situatie wat komisch vindt. Voor de duidelijkheid....
Mijn laatste reactie was absoluut onaardig en deels sarcastisch bedoeld en ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar actie geeft wel reactie en met opmerkingen als "maar merk al hoe vriendelijk sommige hier kunnen zijn" en "ben blij dat er teminste nog mensen hier zijn die wel normaal vriendelijk kunnen antwoorden" kun je verwachten dat mensen dat niet leuk gaan vinden als ze je vrijblijvend maar realistisch advies geven op de vragen die je stelt. Beetje het "stank voor dank" effect is dat.
Voor alle duidelijkheid, ik wens je alle geluk van de wereld daffy en hoop oprecht dat jij en je geliefde zo snel mogelijk bij elkaar kunnen zijn. Echter, het advies dat je kreeg van de mensen op je vraag is een realistich advies (ook de immigratieadvocaat) omdat Amerika soms keihard kan zijn als het gaat om het verlenen van visa. Dat is niet onaardig naar jou bedoeld, dat is niet om je uit je roze wolk te halen, dat is zeker niet om je optimisme af te nemen, dat is gewoon hoe het land omgaat met mensen die er willen wonen.
Dus nogmaals, oprecht succes bij het doen van de K1 procedure, ik hoop dat het allemaal lukt.
Voor alle duidelijkheid, ik wens je alle geluk van de wereld daffy en hoop oprecht dat jij en je geliefde zo snel mogelijk bij elkaar kunnen zijn. Echter, het advies dat je kreeg van de mensen op je vraag is een realistich advies (ook de immigratieadvocaat) omdat Amerika soms keihard kan zijn als het gaat om het verlenen van visa. Dat is niet onaardig naar jou bedoeld, dat is niet om je uit je roze wolk te halen, dat is zeker niet om je optimisme af te nemen, dat is gewoon hoe het land omgaat met mensen die er willen wonen.
Dus nogmaals, oprecht succes bij het doen van de K1 procedure, ik hoop dat het allemaal lukt.
Hallo allemaal,
Ik ben sinds enige tijd samen met mijn Amerikaanse vriend. Ik heb hem in Nederland leren kennen, toen hij hier
voor een half jaar kwam honkballen.
Nu is hij sinds september weer terug, en ik ga hem over twee weken voor een aantal weken bezoeken!
Jullie zullen wel begrijpen dat ik hier enorme zin in heb, en dat ik niet kan wachten om hem eindelijk weer vast te houden!
Nu zijn wel erg veel aan het Skypen, maar ja, uiteindelijk willen we toch wel bij elkaar blijven.
Ik ben aan het overwegen om naar Amerika te verhuizen, en we hebben het zelfs al over trouwen gehad.
Omdat ik hierover liever eerst wat research wil doen, ipv me maar gewoon in het onbekende te storten, ben ik op internet aan het zoeken naar verschillende visa, en met name het K-1 Fiancé visa.
Ik heb bijvoorbeeld gevonden via visajourney.com dat mijn vriend een aanvraag moet doen voor het visum, ik dit dan toegestuurd krijg (hoe lang doen ze over het opsturen?) dat ik daarna naar Amerika kan, op dat visum (kan ik niet in Amerika blijven gedurende de aanvraag?) en dat we dan binnen 3 maanden moeten trouwen en een AOS moeten invullen.
Ook heb ik ontzettend veel informatie gevonden via clinthuinder.com.
Ik neem aan dat er wel een aantal mensen zijn die hier veel meer kaas van hebben gegeten dan ik!
Dus ik hoop dat ik wat passende antwoorden kan krijgen.
Alvast erg bedankt voor de tijd en moeite om mij te antwoorden.
Groetjes,
Keel
Ik ben sinds enige tijd samen met mijn Amerikaanse vriend. Ik heb hem in Nederland leren kennen, toen hij hier
voor een half jaar kwam honkballen.
Nu is hij sinds september weer terug, en ik ga hem over twee weken voor een aantal weken bezoeken!
Jullie zullen wel begrijpen dat ik hier enorme zin in heb, en dat ik niet kan wachten om hem eindelijk weer vast te houden!
Nu zijn wel erg veel aan het Skypen, maar ja, uiteindelijk willen we toch wel bij elkaar blijven.
Ik ben aan het overwegen om naar Amerika te verhuizen, en we hebben het zelfs al over trouwen gehad.
Omdat ik hierover liever eerst wat research wil doen, ipv me maar gewoon in het onbekende te storten, ben ik op internet aan het zoeken naar verschillende visa, en met name het K-1 Fiancé visa.
Ik heb bijvoorbeeld gevonden via visajourney.com dat mijn vriend een aanvraag moet doen voor het visum, ik dit dan toegestuurd krijg (hoe lang doen ze over het opsturen?) dat ik daarna naar Amerika kan, op dat visum (kan ik niet in Amerika blijven gedurende de aanvraag?) en dat we dan binnen 3 maanden moeten trouwen en een AOS moeten invullen.
Ook heb ik ontzettend veel informatie gevonden via clinthuinder.com.
Ik neem aan dat er wel een aantal mensen zijn die hier veel meer kaas van hebben gegeten dan ik!
Dus ik hoop dat ik wat passende antwoorden kan krijgen.
Alvast erg bedankt voor de tijd en moeite om mij te antwoorden.
Groetjes,
Keel
jammer dat ik dit allemaal een beetje laat lees..ik ben naar Amerika vertrokken als een tourist(van uit new Zealand) en heb vanuit die positie gezocht om te blijven omdat ik een Amerikaanse wilde trouwen.Ik heb zelf alles geregeld en geen advokaat gebruikt dus had mischien best een steentje bij kunnen dragen met wat raad.
Maar ja als het allemaal in zulk een stemming gaat dan is het niet meer leuk natuurlijk.
Maar ja als het allemaal in zulk een stemming gaat dan is het niet meer leuk natuurlijk.
Laatst gewijzigd door dirkwood op 04 nov 2011, 02:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
@Keel...ik weet niet of dit goed advies is en laat een moderator maar zeggen als dit niet zo goed idee is maar mischien is het beter om je eigen post te maken voor jezelf met je eige vragen die je hebt. Mijn advies naar daffy mischien kun je daar eens lezen en dan weer eens opnieuw proberen ?...
Ps: in ieder geval allebei welkom to het forum....en schrijf ook eens wat als introductie.
Ps: in ieder geval allebei welkom to het forum....en schrijf ook eens wat als introductie.
Ik zal het prive berichtje dat ik van TS ontving ook niet posten want dat sloeg helemaal alles.
Ik geef graag advies als er om gevraagd wordt en ik kan helpen en ik denk velen op dit forum net zo, maar als mensen dan een stank voor dank houding laten zien en je ook nog als en passant onvriendelijk wordt genoemd en nog meer benamingen naar je hoofd krijgt geslingerd (zoals ik in dat leuke berichtje) dan slaat mijn stemming snel om ja. Als je advies vraagt op een forum, mensen de moeite doen om je te helpen en je vervolgens geen respect kunt opbrengen voor de antwoorden van diezelfde mensen (positief of negatief) dan moet je van een forum wegblijven vind ik persoonlijk.
Ik geef graag advies als er om gevraagd wordt en ik kan helpen en ik denk velen op dit forum net zo, maar als mensen dan een stank voor dank houding laten zien en je ook nog als en passant onvriendelijk wordt genoemd en nog meer benamingen naar je hoofd krijgt geslingerd (zoals ik in dat leuke berichtje) dan slaat mijn stemming snel om ja. Als je advies vraagt op een forum, mensen de moeite doen om je te helpen en je vervolgens geen respect kunt opbrengen voor de antwoorden van diezelfde mensen (positief of negatief) dan moet je van een forum wegblijven vind ik persoonlijk.
Ziva, hear, hear. Volledig mee eens.
@Ziva...ja ..duidelijk niet leuk dus...in een forum gebruik ik vaak Dr Phil's advies...
en loop dus uit een discussie weg of keer naar iets anders.
Als Phil zegt soms iemand moet een hero zijn.
Volgens mij moet je een forum gewoon gebruiken voor jezelf maar niet op jezelf en sommige dingen gewoon naast je neer leggen.
Als Phil zegt soms iemand moet een hero zijn.
Volgens mij moet je een forum gewoon gebruiken voor jezelf maar niet op jezelf en sommige dingen gewoon naast je neer leggen.
Volgens mij klopt de tijd niet?
door dirkwood » 04 nov 2011, 03:28
Bij mij is het 02:29
door dirkwood » 04 nov 2011, 03:28
Bij mij is het 02:29
Ja...tijd klopt niet.Het is hier ongeveer 8.40pm...zal wel aan mij liggen..niet goed gezet dus.
Dat zal aan jouw tijdsinstellingen op het forum liggen Jaydee84, ik zie gewoon 02.28 staan.
Zie ook deze link voor zomer/wintertijd: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=4&t=33609
Alsmede deze: http://forum.allesamerika.com/faq.php#f1r1
Zie ook deze link voor zomer/wintertijd: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=4&t=33609
ThnxHockey schreef:Dat zal aan jouw tijdsinstellingen op het forum liggen Jaydee84, ik zie gewoon 02.28 staan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 18128 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!
-