Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke cursussen zijn in trek in Amerika?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
dessert
Amerika-ontdekker

Welke cursussen zijn in trek in Amerika?

Bericht door dessert »

Ok, mischien vinden jullie het beetje snel, maar heb de knoop doorgehakt. ik ga voor de nieuwe dv-loterij mijn geluk beproeven.
ik heb nog ff de tijd voordat het zover is. Dus dacht ik om mijn positie te versterken een cursus te volgen waar ik ook iets aan heb. maar welke cursussen zijn geliefd in de vs?
ik bedoel dus met welk diploma vind je het makkelijkste werk. ik heb een afgeronde mavo-d diploma. en de rest interne opleidingen op mbo nivo. helaas zoals de meeste weten krijg je hiervan geen officieel diploma. dus wie kan me helpen. heb diverse testen gedaan via de bedrijven waaruit blijkt dat ik hbo moet aankunnen. nu alleen een passende cursus vinden.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Cursussen

Bericht door kastelke »

In welk domein heb je al werkervaring?
Waar liggen je persoonlijke interesses?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
dessert
Amerika-ontdekker

Re: Welke cursussen zijn in trek in Amerika?

Bericht door dessert »

ik ben altijd heftruckchaufeur/process-operator geweest. helaas is dit per fabriek verschillend dus wel interne opleidingen en ervaring maar geen diplomas. door de testen weet ik dat ik hbo moet kunnen halen. mijn interesses liggen erg ver uit elkaar, van computers tot buitenwerk, van kantoorbaan tot noem maar wat op. ik hou van uitdagingen en ga die ook niet uit de weg. ivm met de zware tijden in de fabrieken was ik nu eerder aan het denken aan een buitendienst funktie of kantoorbaan
claudia1970
Amerikafan

Bericht door claudia1970 »

Waar ik hier vaak om gevraagd zie, en nu spreek ik over Maine dus weet niet hoe dat in andere gebieden is, is een professionele lasser.Zelfs toen de werkgelegenheid hier in de winter zo goed als plat lag, zag ik daar bijna elke dag wel een advertentie voor staan. En dat verdiend hier ook nog best lekker ook. Misschien is dat wat voor je? Ook in de gezondheidszorg is hier nog redelijk wat werk te vinden maar goed, dat is dan iets waar je waarschijnlijk weer wat langer voor naar school moet.
Moving to Maine in 2010

http://claudusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ik zie hier (in Deep South) ontzettend veel vraag naar Truck Drivers en mensen die dingen willen vervoeren.

Moet je natuurlijk wel willen want je maakt lange dagen en bent vaak van huis. Daar staat tegenover dat je ook veel dagen achter elkaar vrij bent en veel van Amerika ziet omdat je veel op de weg zit.

Ik zou toch wel wat meer aangeven wat je zelf wilt dessert want je vraag is zo wel heel erg algemeen :)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zijn die truck drivers daar in loondienst, of zoeken ze zelfstandige truckdrivers die met een eigen truck komen werken voor die grote baas, en die dus per opdracht/km betaald worden?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Beiden van wat ik zie. Ik heb al meerdere malen gekscherend geroepen "dan word ik toch Truckdriver" omdat ik echt gek word van de vraag ernaar hier :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer