Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012: schuift timing interview nu ook op?
DV-2012: schuift timing interview nu ook op?
Zou de termijn om naar de ambassade te gaan nu ook met 2,5 maand opgeschoven worden, gezien de uitslag van de lotterij dit jaar nu ook opgeschoven is? Normaal is het +- oktober van dit jaar. Wordt het dan eind december?
-
HiddenDriver
- Amerika-ontdekker
Re: Winnaars 2012: waneer naar Ambassade?
Volgens mij gaan ze de de deadlines behouden zoals ze voordien waren.
Het zou logisch zijn dat ze deze ook verschuiven, maar ik kan me voorstellen dat dit organisatorisch een groot probleem kan zijn...
Het zou logisch zijn dat ze deze ook verschuiven, maar ik kan me voorstellen dat dit organisatorisch een groot probleem kan zijn...
Re: Winnaars 2012: waneer naar Ambassade?
Je gaat in Ned. niet naar de US ambassade (in Den Haag) voor visa etc. - daar is het consulaat (in Amsterdam) voor.
Kan de mod aub de titel van dit onderwerp aanpassen ?!
Kan de mod aub de titel van dit onderwerp aanpassen ?!
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: DV-2012: schuift timing interview nu ook op?
Ik heb de titel aangepast, maar aangezien de Belgen wel naar de ambassade moeten, heb ik het woord ambassada/consulaat uit de titel weggelaten. 
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4203 Weergaves
-
Laatste bericht door Ziva
-