Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag mbt Belgisch geboortecertificaat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Zjak
Amerika-ontdekker

Vraag mbt Belgisch geboortecertificaat

Bericht door Zjak »

Beste,

Afgelopen zaterdag zijn we in het huwelijk getreden en nemen we de volgende stap richting permanent residency. In de guide van Visajourney staat vermeld dat ik opnieuw een geboortecertificaat nodig heb en dat het dit keer in het Engels hoort te zijn.

Bij de gemeeente is het mogelijk om een meertalig document te bekomen van de geboorte, maar dat is niet zo gedetailleerd als het Nederlandstalige. Is dit meertalig document voldoende of moet ik het volledige uittreksel laten vertalen en bij mijn Adjustment of Status steken?

Alvast bedankt!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Vraag mbt Belgisch geboortecertificaat

Bericht door kastelke »

Zjak, ik weet dat voor onze emigratie dat meertalig geboortebewijs voldoende was.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Zjak
Amerika-ontdekker

Re: Vraag mbt Belgisch geboortecertificaat

Bericht door Zjak »

okay dank je wel! Da's intussen aangevraagd dus hopelijk heb ik dat spoedig.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer