Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
datum interview: uitstellen mogelijk?
datum interview: uitstellen mogelijk?
Hallo
Stel dat je uitgeloot wordt en op interview mag gaan... maar je kan die dag niet op het interview aanwezig zijn.
Mag je om een nieuwe afspraak vragen of niet? Is je kans dan weg? En indien dit kan, hoeveel tijd gaat er zo gemiddeld over vooraleer je opnieuw mag langsgaan?
Stel dat je uitgeloot wordt en op interview mag gaan... maar je kan die dag niet op het interview aanwezig zijn.
Mag je om een nieuwe afspraak vragen of niet? Is je kans dan weg? En indien dit kan, hoeveel tijd gaat er zo gemiddeld over vooraleer je opnieuw mag langsgaan?
- Bandido
- Amerika-expert
Re: datum interview: uitstellen mogelijk?
Nee, je kunt gewoon een nieuwe afspraak maken. En wanneer dat kan hangt natuurlijk af van de drukte op een consulaat zelf, daar kunnen wij niets over zeggen. Maar je moet dan denken aan een paar weken, geen maanden.
"Keep Georgia On Your Mind"
Goed nieuws 
Ik dacht namelijk dat ik hier ergens gelezen had dat er iemand een nieuwe afspraak gevraagd had, en een jaar had moeten wachten
Ik dacht namelijk dat ik hier ergens gelezen had dat er iemand een nieuwe afspraak gevraagd had, en een jaar had moeten wachten
-
texas freak
- Amerika-ontdekker
De DV nummers komen per maand beschikbaar als jij je afspraak uitsteld, is je nummer voor die maand verkeken dacht ik en moet je tot de volgende maand afwachten, dacht dat het zo werkte weet het niet zeker....
Ik denk dat het als volg werkt. Als je een 2de brief krijgt, dan betekent het nog niet dat er al een visum voor je gereserveerd is en blijft. Als je het interview lang uitstelt dan kan het zijn dat de hogere nummers ondertussen alle visums hebben opgebruikt en je dus niet meer in aanmerking komt voor een visum. Indien het niet nodig is zou ik het interview niet uitstellen.texas freak schreef:De DV nummers komen per maand beschikbaar als jij je afspraak uitsteld, is je nummer voor die maand verkeken dacht ik en moet je tot de volgende maand afwachten, dacht dat het zo werkte weet het niet zeker....
2007-2009 California
2009-2011 Nederland
2011 Misschien wel weer California via DV2011
2009-2011 Nederland
2011 Misschien wel weer California via DV2011
hmm ok dat is logisch...
het was gewoon omdat ik las dat iemand ongeveer een jaar moest wachten op de 2de afspraak, wat natuurlijk niet leuk is
het was gewoon omdat ik las dat iemand ongeveer een jaar moest wachten op de 2de afspraak, wat natuurlijk niet leuk is
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2870 Weergaves
-
Laatste bericht door stegeman
-
- 3 Reacties